Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Pregunta tonta ...... (Llegit 395 vegades)
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19009

Un xic de Tramuntana
|
Ja se que és de meteo bàsica,pero no ho se , pero volia preguntar si una temperatura de 0,....ºC es considera com a gelada o no .... o ha de ser 0ºC justos ?
es que tinc varies així entre el gener i febrer passats , i em seria molt necessari saber-ho per poder fer bé les conclusions de l'any.
Gràcies!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pilgrim Corleone "il Piccolo Bambino"
También conocido como El Piyayo
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1104

Joey, Johnny, Marky, Dee Dee
|
Espero que esto te pueda ayudar:
http://www.lenntech.com/espanol/Calculadoras/temperatura.htm
Supongo que todo lo que esté por debajo de 0'01ºC se considera helada......... no creo que los termómetros de uso "normal" marquen más allá de las centésimas de grado........
Vamos, que redondeando: si el termómetro (si sólo tiene décimas) marca 0'0ºC se considera helada, y si marca 0'1ºC ya no se considera helada............. mira tú qué miseria por una décima de grado........... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19009

Un xic de Tramuntana
|
Merci 
seguramente solo tendré que añadir 1 dia a la cuenta ..ya que los otros estaban en 0,3ºC o 0,6ºC ....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
esclafit
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3980

Esmolant les eines
|
ha de ser 0ºC justos ?
sí  Gràcies!  El que passa és que si tens el sensor en un balcó els teus 0,1ºC segurament serien gelada a 1,5 m  Podries fer trampa  Si et serveix d´alguna cosa..... jo tinc dues garites, una a uns 5 m del terra i l´altre a 1.5 m del terra. La de baix em dona sempre entre 0.5 i 1.5ºC menys de mínima, en funció de l´inversió tèrmica que hi hagi. Per exemple, avui 1ºC a la de dalt, i 0ºC a la de baix. Si no s´arriba a 0ºC o per sota, no considero dia de gelada.
|
|
|
|
|
En línia
|
Bràfim ( Alt camp ), Tarragona Període 1983-2006, 542 mm i 15.4ºC anuals 236 msnm, a la zona del prelitoral nord tarragoní
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3
|
|
|
|
|