Autor
|
Tema: Garita per a tots (Oregon de Sapiens) (Llegit 4724 vegades)
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22026

Nova Zodiac
|
Tots els que estem fent la coleccio de Sapiens, entenc que tindrem el mateix problema, on colocar els sensors?? La solucio, en tenim varias :
1- A pelo ------ Si volem errors de mesura, no es una solucio viable 2- Comprar un tipus Davis ----------- 117 catanyes, no se si ni ha de mes economics. 3- Fer-lo nosaltres ---------- Fa temps, a l'antic forum es mostraba la construccio d'una garita gran, per a molts suposo que aquella garita era una pasada, pero massa gran. Quines dimensions pot tenir una garita reduiba?? la Davis deu fer un pam quadrat aprox.
Si algu te alguna brillant idea, o una comanda massiva a Darrera SA, per tal d'abaratir el cost, o alguna comanda per internet, o be la opcio que mes m'atrau a mi es construir la "Mini-garita" patentada CatMeteo, pero ens haurem d'informar de mides minimes, potencia de ventilador, ya buscarem esquemes electrics per tal de possar una placa solar per alimentar el ventilador.
Ja hem direu que en penseu del tema.
Salut!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13010

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
En tenir el sensor termo-higro ben aillat de fonts de calor n'hi ha prou, amb un bon joc de plats muntats a l'estil mandor, guanyes un 95% de fiabilitat, pero si es pot, com una garita no hi ha res per molt abric termomètric que et venguin o facis.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Nova Zodiac
|
Osti Pelag, merci per l'enllaç, es collonut, per la meva banda em sembla que ja tinc "garita" model Mandor, espero no tenir que pagar-li patent I per a ell, felicitats Mandor, ets un crac, tot i que sense el JB deu ser imposible fer-ho no??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Nova Zodiac
|
Amb la "mador-garita" el ventilador suposo que pot funcionar amb plaques solars no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Nova Zodiac
|
A veure, el ventilador es per refrigerar l-interior, o be per fer circular l-aire a l-interior?? o be les dues coses, perque sempre es podria muntar un circuit per tal de regular la velocitat, per fer-la constant.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|