Autor
|
Tema: Garita per a tots (Oregon de Sapiens) (Llegit 4685 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2977

|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21981

Nova Zodiac
|
Esclafit, per segons qui a vegades tambe hem de tenir en compte el lloc disponible, per tant ara per ara la opcio "Mandor-Garita" es la mes reduida i economica, merci per la idea, segur que hi ha gent que li soluciona el problema.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30310

|
Mm...pel tema dels ventilas, si que us puc ajudar 
Hi ha de 3 tamanys. De 6cm, de 8 i de 12
Lo ideal seria el de 12, ja que amb iguals revolucions, més caudal, i més silenci.
Per tant, si podeu adaptar un de 12cm, millor que millor. És més, alguns porten un potencimetre, per regular les revolucions
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Nova Zodiac
|
Sinner, com ho veus tu aixo de alimentar-los amb plaques solars??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
joprife
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 380

Vacarisses 425 m.
|
jo el tinc fet i em va de perles, en el forum anterior vaig penjar fotos.....ventilador alimentat per energia solar.....quan més sol,,,,,més corre!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Nova Zodiac
|
Esclafit, per segons qui a vegades tambe hem de tenir en compte el lloc disponible, per tant ara per ara la opcio "Mandor-Garita" es la mes reduida i economica, merci per la idea, segur que hi ha gent que li soluciona el problema.
Per econòmic segur. Per el tamany no es molt problema, la garita senzilla de fusta que tinc jo fa uns 35 cm d´alçada x 25 d´ample. Aixi si, interesant opcio.
jo el tinc fet i em va de perles, en el forum anterior vaig penjar fotos.....ventilador alimentat per energia solar.....quan més sol,,,,,més corre!!!
Ok pots possar alguna foto del montatge amb la placa solar?? a mes, te acumulado o a la nit tot parat?? merci per endevant a tots dos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|