Autor
|
Tema: Garita per a tots (Oregon de Sapiens) (Llegit 4884 vegades)
|
joprife
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 393

Vacarisses 425 m.
|
Esclafit, per segons qui a vegades tambe hem de tenir en compte el lloc disponible, per tant ara per ara la opcio "Mandor-Garita" es la mes reduida i economica, merci per la idea, segur que hi ha gent que li soluciona el problema.
Per econòmic segur. Per el tamany no es molt problema, la garita senzilla de fusta que tinc jo fa uns 35 cm d´alçada x 25 d´ample. Aixi si, interesant opcio. jo el tinc fet i em va de perles, en el forum anterior vaig penjar fotos.....ventilador alimentat per energia solar.....quan més sol,,,,,més corre!!!
Ok pots possar alguna foto del montatge amb la placa solar?? a mes, te acumulado o a la nit tot parat?? merci per endevant a tots dos  a veure, en l'altre forum dins el mateix topic posat abans de la garita de plats de mandorlini, estan les fotos.....si no ja les posaré un altre vegada......De la placa solar tinc una teoria.....suposo que equivocada, però de moment va bastant be.....només funciona quan té radiació solar....si s'ennuvula es para, i de nit evidentment....pero dedueixo que quan mes interessa que funcioni el ventilador es quan li dona de pet el sol, no??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22539

Nova Zodiac
|
Jo havia pensat amb un pack de bateries per la nit, amb un limitador de voltatge, res que no es pugui fer amb una mica de paciencia i quatre calculs
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Nova Zodiac
|
Bona feina joprife, a veure si recuperant aquells missatges, i entre tots plegats aconseguim una bona garita, merci
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Nova Zodiac
|
Avui he comprat els plats per fer bricolage, 0.60€ cada plat i 6.60€ en tornilleria, contra 117 de la Davis, per a mi no hi ha color
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
tokyo
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4882

Temps de tempestes estiuenques
|
Avui he comprat els plats per fer bricolage, 0.60€ cada plat i 6.60€ en tornilleria, contra 117 de la Davis, per a mi no hi ha color  A veure, m'esteu picant el cuquet...em sembla que encara que sigui per probar em faré una garita d'aquestes...
|
|
|
|
|
En línia
|
LLEIDA (barri ciutat jardi) 186msnm http://s3.bitefight.es/c.php?uid=99477Dades Abs. 2006: Max: 40,2º(26/7) Dades Abs. 2007: Max: 41,7º(28/8) Min:-10,4º(18/11) Prec: 166,2mm Dades Abs. 2008: Max: 38,6º(4/8) Min:-8,2º(6/1) Prec: 368,4mm Max. Absoluta en 14 anys d'estació: 41,7ºC (28/08/07) Min. Absoluta " " " " : -11,2ºC (25/12/01)
|
|
|
|