Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Fallo en el sensor termo-higro de la Oregon 928 (Llegit 1101 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 735
|
Nada, Java. el problema está en el sensor, no en el transmisor. Ya lo tengo todo desmontado y preparado para enviarlo a Oregon. Ha fallado el sensor, no se por qué....
saludos,
montgròs
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 735
|
Bé, finalment ahir vaig anar a la botiga oficial d'Oregon a Barcelona. Així m'ho van dir els del telèfon d'atenció al client (i que són els mateixos 2 sudamericans que estan dins la botiga ). En treure el sensor, em diuen: ui.....este sensor ahora mismito no tiene recambio.... -cómo que no tiene recambio? -tengo pedidos unos 15 a Madrid y se demorarán uno o dos meses -  -se ve que da fallos y a la larga se cambiará el sensor.... - pues ponme en la lista de espera - ya le llamaremos..... - y qué hago yo sin sensor externo de temperatura y humedad durante dos meses (mínimo) - llévese este cutre sensor adicional de temp y humedad por 36 euros y le conecta por el canal 2 o 3 de la estación.... - 
-por cierto, que se sabe del datalogger???  -para mediados del 2006 Oregon Scientific sacará la WMR928 con port USB y datalogger.... - y qué hacemos los que tenemos el modelo "antiguo"? -podreis cambiar la consola por la nueva a un precio de compensación....
En resum i això és una opinió meva, crec que els que esteu amb el tema de la reclamació de la Sapinens ho porteu clar, ja que crec que no hi ha sensors externs de termo-higro amb placa fotovoltaica. A part, crec que sortirà a bon preu l'estació ja que en 6 mesos, segons Oregon, sortirà al mercat una de nova amb port USB i datalogger.
Tant de bo vagi errat, companys......
salut!
Montgròs
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|