Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
7 Setembre de 2008, 00:43:31
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Menorca (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Como estudiar meteorología?
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Como estudiar meteorología?  (Llegit 417 vegades)
Low pressure
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Femení
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia

Re: Como estudiar meteorología?
« Resposta #10 en: 6 Desembre de 2005, 19:43:20 »

yo aunque sean unas oposiciones, algo del INM, observador, siempre q despues se pueda cobrar, jeje, me conformo, no quiero salir en la television prediciendo la informacion meteorologica

pero tu te refieres a un sueldo o a un sueldo para poder vivir? Grin Grin
En línia

Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm

"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar.
No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Gènere: Masculí
Missatges: 22066

Nova Zodiac

« Resposta #11 en: 6 Desembre de 2005, 22:14:00 »

Us heu plantejat estudiar alguna cosa amb futur??

En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Vaxholm - Suècia

« Resposta #12 en: 6 Desembre de 2005, 22:23:08 »

Us heu plantejat estudiar alguna cosa amb futur??

Grin Grin Grin Grin
En línia

"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar.
No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
Escèptic
Estrat
*

Missatges: 15

« Resposta #13 en: 7 Desembre de 2005, 09:06:30 »

Neucat,

Cuando acabes el bachillereto ya te puedes presentar a las oposiciones de observador del INM.

Vas a cobrar un sueldo a fin de mes..., para vivir ya es otro tema.

Dependiendo de donde caigas puede ser que tengas tiempo para estudiar y ir subiendo por promoción interna..... y viajar al extranjero ( Tolousse, Reading, Antártida, ... te lo pagaremos todos via impuestos)

Y hasta aquí puedo leer.

En línia
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Vaxholm - Suècia

« Resposta #14 en: 7 Desembre de 2005, 14:08:05 »

Neucat,

Cuando acabes el bachillereto ya te puedes presentar a las oposiciones de observador del INM.

Dependiendo de donde caigas puede ser que tengas tiempo para estudiar y ir subiendo por promoción interna..... y viajar al extranjero ( Tolousse, Reading, Antártida, ... te lo pagaremos todos via impuestos)

Y hasta aquí puedo leer.

eso de viajar al extranjero se puede hacer por otra via a parte de haciendo las oposiciones o existen otros caminos para luego seguir ascenciendo?
En línia

Gale
Cumulonimbus Capillatus

Gènere: Masculí
Missatges: 9541

« Resposta #15 en: 7 Desembre de 2005, 14:43:58 »

Neucat,

Y hasta aquí puedo leer.

Depende de cada uno, de su forma de pensar; pero a mí no me merecía la pena preparar un temario tan duro como el que hay que preparar, para ser observador. La relación esfuerzo-objetivo a conseguir me parecía muy desequilibrada. Prefiero ganar dinero en un trabajo que no tenga nada que ver con eso, que trabajar en eso, y no ganar demasiado, una vez conseguido. Después, llegar a lo que a mí me gusta, que es el análisis más que la observación (cosa que ya hago ahora aunque gastándome yo los dineros en los instrumentos y demás), es otro cantar Roll Eyes

El temario, si no se lo prepara uno nada más salir del bachiller, es bastante complicado y extenso. Mucha tela para poca tijera, no sé si me explico.
En línia

Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió