Autor
|
Tema: Pobles d'España amb encant. (Llegit 2026 vegades)
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
De la provincia de Tarragona, un dels pobles amb més encant és, sens dubte, Siurana, al Priorat.

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6161

When you love, God's light shines on you :)
|
Un dels meus preferits a terres de Tarragona.
La Vilella Baixa, anomenat "la Nova York del Priorat" per l'escriptor Josep Espinàs. Un pèl exagerat, potser, però ...
Homeee la New York del Priorat, al poble hi ha un rètol que ho diu així, i no es broma......però fixa't que jo pensava que el teu poble preferit era la Morera del Montsant.... Pos no. Tot i que La Morera és molt maca també. De fet, tota la zona entorn al Montsant exhala com una atmosfera sortida d'un altre temps. Sembla gairebé mentida poder-se trobar uns paratges tan despoblats i feréstecs a tan pocs kilòmetres de tot el merder de la Costa Daurada.
Ah, i la foto de La Vilella, superba, eh? Tu a la teva calaixera és que tens de tot, eh?
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc :-) Luxembourg-Findel - 49º37'N 6°12'E - 376 m  Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3323

|
Timonet, Agres lo conozco, al pie de la sierra de Mariola y cerca de la Font Roja, bonita zona, incluso lo he visto nevado, de Alicante me gusta mucho el pueblo de Penáguila y el de Torremanzanas, son de los que más me gustan de allí.
M'hen alegre de que el conegues... Agres es un poble que em fascina... per la seva cara nord que es menja tots els temporals de llevant, i les grans nevades hivernals... que hi son 722 msnm. al ajuntament eh!
La veritat es que la provincia d'Alacant guarda molts petits pobles desconeguts y la gent pensa que Alacant es tot terra infértil i sequera; i no es així en tot el terreny... La orografía del terreny fa miracles....
La serra d'Aitana guarda reliquies com Penáguila, Alcoleja, Benassau, Balones, etc... una meravella per conéixxer.
Saluts...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
La Vilella Baixa, anomenat "la Nova York del Priorat" per l'escriptor Josep Espinàs. Un pèl exagerat, potser, però ...
Homeee la New York del Priorat, al poble hi ha un rètol que ho diu així, i no es broma......però fixa't que jo pensava que el teu poble preferit era la Morera del Montsant.... Pos no. Tot i que La Morera és molt maca també. De fet, tota la zona entorn al Montsant exhala com una atmosfera sortida d'un altre temps. Sembla gairebé mentida poder-se trobar uns paratges tan despoblats i feréstecs a tan pocs kilòmetres de tot el merder de la Costa Daurada. Ah, i la foto de La Vilella, superba, eh? Tu a la teva calaixera és que tens de tot, eh? 
Pos si
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Klipsus
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 

|
Homeee la New York del Priorat, al poble hi ha un rètol que ho diu així, i no es broma......però fixa't que jo pensava que el teu poble preferit era la Morera del Montsant.... Pos no. Tot i que La Morera és molt maca també. De fet, tota la zona entorn al Montsant exhala com una atmosfera sortida d'un altre temps. Sembla gairebé mentida poder-se trobar uns paratges tan despoblats i feréstecs a tan pocs kilòmetres de tot el merder de la Costa Daurada. Ah, i la foto de La Vilella, superba, eh? Tu a la teva calaixera és que tens de tot, eh?  Pos si  (Obro un parèntesi al tema
INCORRECTE -- Pos si CORRECTE -- Pozí

Tanco el parèntesi)
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc :-) Luxembourg-Findel - 49º37'N 6°12'E - 376 m  Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Homeee la New York del Priorat, al poble hi ha un rètol que ho diu així, i no es broma......però fixa't que jo pensava que el teu poble preferit era la Morera del Montsant.... Pos no. Tot i que La Morera és molt maca també. De fet, tota la zona entorn al Montsant exhala com una atmosfera sortida d'un altre temps. Sembla gairebé mentida poder-se trobar uns paratges tan despoblats i feréstecs a tan pocs kilòmetres de tot el merder de la Costa Daurada. Ah, i la foto de La Vilella, superba, eh? Tu a la teva calaixera és que tens de tot, eh?  Pos si  (Obro un parèntesi al tema INCORRECTE -- Pos siCORRECTE -- Pozí  Tanco el parèntesi) En català també??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Klipsus
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 

|
Homeee la New York del Priorat, al poble hi ha un rètol que ho diu així, i no es broma......però fixa't que jo pensava que el teu poble preferit era la Morera del Montsant.... Pos no. Tot i que La Morera és molt maca també. De fet, tota la zona entorn al Montsant exhala com una atmosfera sortida d'un altre temps. Sembla gairebé mentida poder-se trobar uns paratges tan despoblats i feréstecs a tan pocs kilòmetres de tot el merder de la Costa Daurada. Ah, i la foto de La Vilella, superba, eh? Tu a la teva calaixera és que tens de tot, eh?  Pos si  (Obro un parèntesi al tema INCORRECTE -- Pos siCORRECTE -- Pozí  Tanco el parèntesi) En català també??  Pozí.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Homeee la New York del Priorat, al poble hi ha un rètol que ho diu així, i no es broma......però fixa't que jo pensava que el teu poble preferit era la Morera del Montsant.... Pos no. Tot i que La Morera és molt maca també. De fet, tota la zona entorn al Montsant exhala com una atmosfera sortida d'un altre temps. Sembla gairebé mentida poder-se trobar uns paratges tan despoblats i feréstecs a tan pocs kilòmetres de tot el merder de la Costa Daurada. Ah, i la foto de La Vilella, superba, eh? Tu a la teva calaixera és que tens de tot, eh?  Pos si  (Obro un parèntesi al tema INCORRECTE -- Pos siCORRECTE -- Pozí  Tanco el parèntesi) En català també??  Pozí. Pozvale.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|