MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11439

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Hola nois, us pego literalment la part del correu que m'ha enviat el meu amic, ara ja no teniu excusa per a controlar remotament la Davis...
Allò que deies de com me conecto a Caro: simplement he fet un enllaç inhalàmbric amb dos punts d'accés Dlink( allò que porta una antena i pots conectar-hi els pcs) . És lo mateix que hi ha en una xarxa ethernet inhalàmbrica normal a dintre d'un local Lo que passa és que jo he calculat les antenes per a que el senyal pugui arribar a més de 20 Km, i les he comprat per internet, a més a més dels conectors, cables i filtres. Per a que funcione , les dues antenes s'han de veure: no hi pot haver cap obstacle entre mig. És car ? la inversió inicial una mica: uns de 180 euros per a les antenes i els cables ( si ho compra de la marca econòmica ) , a més a més, potser uns 240 euros més per als punts d'accés. Ara bé , un cop està feta la conexió, és gratis la comunicació. És una xarxa "teva", on los cables són l'aire.
Si necesites més info tan sols m'ho heu de dir...
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
meteobreda
Cumulus Mediocris

Connectat
Gènere: 
Missatges: 576
|
420€ i les antenes no es veuen ja que Breda i Sant Celoni tenen muntanyetes pel mig.
Aixi només queda la solució del modem.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9992

|
A la pàgina 6 del manual del Weatherlink ho explica. Jo és que no puc provar-ho... no tinc cap eina...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteobreda
Cumulus Mediocris

Connectat
Gènere: 
|
Creo que ya he descubierto el problema.
Yo creia que el adaptador de modem era uno de los 2 conectores que vienen con la estación, un DB9 y un DB25, pero creo que no es asi, sino que hace falta un adaptador de modem telefónico Ref.7870.
Es así?
Gracias.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteobreda
Cumulus Mediocris

Connectat
Gènere: 
|
Però segons el manual ha de ser un DB25 "especial" i diu que no serveix el que et venen igual que el DB9.
Pensa que jo no tindre un PC sera la estació directa amb el modem.
Gracies.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9992

|
Ho veig estrany... O no, perquè a Can Davis ja ens tenen acostumats a necessitar moltes coses rares perquè funcioni com cal 
Abans de fer res, però, truca a Darrera i demana¡'ls consell, que no tiris els calers perquè sí
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteobreda
Cumulus Mediocris

Connectat
Gènere: 
|
Això es el que tenia pensat fer.
Dama els faig un truc i si cal els demano l'adaptador son uns 7$ no se ells quan cobraran.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|