Autor
|
Tema: Increible telescopi en el lidl (Llegit 2396 vegades)
|
|
|
poble9
Estrat

Desconnectat
Missatges: 14
Poblenou - Barcelona
|
Dissabte dia 4 de març hi torna a haver la oferta del telescopi, sembla el mateix Meade, amb la motxilla, oculars i tot, i encara més barat, ara està per 139 euros! Els que el vau comprar podeu donar-ne alguna critica? Em sembla que el compraré...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21990

Nova Zodiac
|
I tot el tema soft i motoritzacio que tal Piolet??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21990

Nova Zodiac
|
Ok merci es que ja tinc un refractor pero es un mort allo, bufffff a mes te casi trenta anys.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
piolet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1517

El Taga des de casa
|
Jo tinc un reflector rus i es un trasto acollonant, encara que ja ha fet el seu servei.
El resum de les meves impressions:
No ens enganyem. Qui vulgui tenir un bòn telescopi, que comenci a contar el billets de mil en mil....
Dit això, per aquests diners, dubto que trobeu quelcom millor, encara que no espereu veure les petjades a la lluna.....
Per veure la lluna, fantàstic. El anells de saturn, es veuen i prou.De Jupiter, s'intuiexen les tempestes. En el cel profun, es on més disfrutes. No te molts augments (gran error inicial del neofit, buscar augments, no lluminositat....), però es bastant lluminòs i amb un ocular M25, veus bastantes cosetes.
El secret: una nit clara, sense llums al teu voltant i molta, molta, molta paciencia.
Com jà he dit, ideal per endur-se'l dalt d'un cim una nit d'estiu i disfrutar com un boig abans de que surti el sol.....
PD: Vaig tenir un problema amb el ocular M25. Tenia una aberració optica. Sembla ser que per aconsseguir aquest preu, MEADE envia producció a la Xina o similars, i ja se sap....Trucada a atenció al client i al cap de dues setmanes rebia un ocular nou de trinca sense haver de tornar el vell.
|
|
|
|
|
En línia
|
Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm  
|
|
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 181

Llams i trons
|
Jo també el vaig comprar i estic d'acord amb el que diuen tots. Jo soc novato i si no arriba a ser per una oferta no hauria començat. I fins ara estic molt content
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|