Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Crònica Trobada Catì.1er aniversari de Catmeteo. (Llegit 886 vegades)
|
carboner
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1507

OTOS (La Vall d´Albaida) País Valencià
|
Com sempre, llegint la teua crónica un es fa la idea de lo be que s´ho vau passar ahir en Catí , a veure si a la pròxima no tinc l´agenda tan carregada i me´n puc pujar i saludar-vos de nou, que ja hi han ganes. 
Des d´ací , enhorabona a tots-es.
|
|
|
|
|
En línia
|
"Quant el Benicadell fa capell, pica espart i fes cordell" OTOS (La Vall d´Albaida). Visita la seua RUTA DE RELLOTGES DE SOL
|
|
|
CAPILLATUS
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 23

|
Fantastica y encantadora cronica nasiet , m'agradat molt molt coneixet nasiet de veritat y eres una persona de p....m . Gracies nasiet per compartir aquella musica de la teua vida que significa molt per a tu tambe la bolsa y la llenterna que va super ve es una pasada y te molta distancia de llum, son leeds d'alta llumositad . nasiet y moltes gracies per portame y amb porras-cs que es molt majo tambe , ems trobaren en la proxima quedada y molts abraços a les dos per que sous el meus amics a primera vista .
saluts
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
lledoneta
Cirrus
Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4
*Báilame el agua*
|
Buenoo, nomes dirvos: que me ho vaig passar super be, que sou una gent encantadora i que moltes gracies per l'acolliment que em vau fer. Estic molt agraïda per tot!!!! Va estar molt xulo, em vaig enriure la gana, vaig apendre molt i vore coses (que a pesar de ser de la pronvincia) encara no coneixie...gracies per un dissabte tan genial!SOU INCREIBLESSS!!!! Besets a tots!!! 
"Ta prompteeeee...!"
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PØrras
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 720
|
Juer nasiet...hi ha cançons molt xules. M'agradat molt el teu CD, tot i que ma fet escriure en valencià i tot, no sé si bé o malament. Gracies nasiet per tot, per la teva amistat. El CD el guardaré per a mi com si fora part de mi...la cançon 3, m'agrada molt.
Eres un crack tio, hi ha que tornat a repetirlo.
: Disculpeu amb les errors típics de un que va a escriure per primera vegada en catalá o valenciá o com siga. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Encantado de conocer a mucha gennte, a FotoArrollo, nasiet, CAPILLATUS (cazatormentas nato) Ximo, Silver...y a todos en ngeneral. Con esta quedad me he aficionado...y ya tengo ganas de quedar en otra...
Saluts...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
FOTOARROYO
Estrat

Desconnectat
Missatges: 20
|
Hola amigos,
Aqui pongo una foto del grupo de la trobada de Catí, espero que os guste,
un salu2,
|
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7193

Tardor 08, ja es aquí!
|
m'encanten les fotos de "familia"
sortiu genials tots 
una abraçada!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
CAPILLATUS
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 23

|
que meravella tots en la foto , m'agradat molt la quedada, sous tots de p...m!!! , la foto es de record d'aquell dia que guapada 
saluts y molts abraços!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PØrras
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 720
|

Guau....es una foto de una buena peña... Fantastico, a ver si pronto se repite una buena KDDA como esta...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|