Pàgines: [1] 2 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Mínimes de les planes empordaneses (Llegit 1039 vegades)
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2226

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
Ja fa dies que comparo la meva mínima i la de l'Empordanet amb pobles propers als nostres, i la majoria d'ells més propers al mar que Verges i Sant Miquel de Fluvià...doncs bé, en situacions de calma i cel cerè les mínimes sempre són molt més baixes en les observatoris de la Xarxa agrometeorològica de Catalunya (meteocat). Per exemple avui mateix:
Ventalló: 3,6ºC Serra de Daró: 3,7ºC Torroella de Fluvià: 4,0ºC Castelló d'Empúries: 4,8ºC La Tallada d'Empordà: 5,1ºC Cabanes: 5,5ºC Sant Pere Pescador: 5,8ºC Sant Miquel de Fluvià (jo): 6,2ºC Verges (Empordanet): 7,0ºC
No entenc aquestes diferències . He pensat que podria ser que l'ubicació d'aquests observatoris deu ser al mig de camps de conreu, però en pobles tant petits hi ha tanta diferència entre el nucli urbà i a fora? A més jo visc en un mas a les afores per tant també hauria de registrar aquestes mínimes. O potser es tracta de la temperatura a nivell de terra (pel conreus )? ...no sé, què en penseu?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9399

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
Doncs Ventalló a marcado 3.6ºc ahí es nada!
a quina altura tens l'estació?
perque avui Pla de Santa Maria 8.9ºc que esta situada en un tejado alto se ve
Valls 4.2ºc a 1.5 metros (observatorio)
cuando es más fria de siempre El Plà
hoy el anticiclón ha hecho autenticos estragos con estaciones situadas en tejados respecto a 1.5 metros por lo que veo en meteoclimatic
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2226

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
No, jo la tinc a 1,5 metres del terra, sobre herva, i no té cap paret a menys de 7 o 8 metres.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arbosenc
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3943

DOS, EL CRUSAITOO
|
I encara yo flipo a canyelles..4.6ºc arboç(campjoliu)...6.8ºc..a 1.5 km del centre arboç(centre)...7.8ºc hi h amolta diferencia
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3 4 5
|