Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Mínimes de les planes empordaneses (Llegit 1043 vegades)
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2228

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
Jo estic molt a prop del Fluvià. El que passa és que l'estació està al jardi i hi han alguns arbres i arbustos a prop, però no a sobre, no sé si aixó deu afectar. A davant de casa hi han camps de conreu, em sembla que algun dia d'aquests hi fotaré un termòmetre per veure quina diferència hi ha....però...sí,sí, quin embolic, m'estranyaria que canviés tant en pocs metres...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 21991

Nova Zodiac
|
Torroella de Montgrí: 7,5ºC L'Estartit: 8,1ºC
Contestant la teva pregunta, els 5,1ºC de la Tallada (Canet de la Tallada) me'ls crec. Els 3,6ºC de Ventalló ja no tant...
Si estan totes en "l'estat de conservacio" com la de la Tallada, que de fet tampoc esta a la Tallada si no a Canet de la Tallada, carretera de Verges a Torroella a ma dreta a uns 500m de la carretera, pero fa realment llastima.
El que comenteu.... la meva esta a uns 2metres del terra en una casa aillada del nucli urba, uns 23msnm i o sento molt, pero no crec que mes a la costa siguin temperatures mes baixes, sempre hi ha mes boires cap a la zona del cruce de L'Escala, i aquella franja, t'entenc Baix Fluvia
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2228

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
Torroella de Montgrí: 7,5ºC L'Estartit: 8,1ºC
Contestant la teva pregunta, els 5,1ºC de la Tallada (Canet de la Tallada) me'ls crec. Els 3,6ºC de Ventalló ja no tant...
Si estan totes en "l'estat de conservacio" com la de la Tallada, que de fet tampoc esta a la Tallada si no a Canet de la Tallada, carretera de Verges a Torroella a ma dreta a uns 500m de la carretera, pero fa realment llastima. El que comenteu.... la meva esta a uns 2metres del terra en una casa aillada del nucli urba, uns 23msnm i o sento molt, pero no crec que mes a la costa siguin temperatures mes baixes, sempre hi ha mes boires cap a la zona del cruce de L'Escala, i aquella franja, t'entenc Baix Fluvia  Els dies que pugui, aniré fent un seguiment i penjant les mínimes en aquest tòpic. I com he dit abans intentaré posar un sensor en algun camp a veure què marca. Merci a tots!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 21991

Nova Zodiac
|
Et seguire molt de prop, ho trobo molt bona feina, endevant!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 14093

|
Jo estic molt a prop del Fluvià. El que passa és que l'estació està al jardi i hi han alguns arbres i arbustos a prop, però no a sobre, no sé si aixó deu afectar. A davant de casa hi han camps de conreu, em sembla que algun dia d'aquests hi fotaré un termòmetre per veure quina diferència hi ha....però...sí,sí, quin embolic, m'estranyaria que canviés tant en pocs metres...  No m'escalfaría massa el cap... Pel què he llegit, tens una ubicació privilegiada un jardí, amb gespa... obert... en fi, unes dades ben bones penso que no has de patir. Es clar que, si poses un termòmetre en alguna riera o fondalada propera, la diferència segur que hi serà. Però això com a tot arreu  Jo a 50 m de casa tinc una riera i a partir d'aqui tot són camps de conreu... també m'agradaría veure les diferències tèrmiques entre on visc (termòmetre en un terrat i envoltat d'asfalt i ciment) i aquests indrets propers... que són vertaders passadissos d'aire fred.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19009

Un xic de Tramuntana
|
Ventalló: 3,6ºC Serra de Daró: 3,7ºC Torroella de Fluvià: 4,0ºC Castelló d'Empúries: 4,8ºC La Tallada d'Empordà: 5,1ºC Cabanes: 5,5ºC Sant Pere Pescador: 5,8ºC Sant Miquel de Fluvià (jo): 6,2ºC Verges (Empordanet): 7,0ºC
La de Verges me la crec ..encara que al estar situada dalt de un terrat .. avui com diu el roda si hagués estat a 1,5m de terra hagués marcat 1,5-2ºC menys
La de La Tallada també cuadra
Cabanes també
La de Castellò d'Empúries i Torroella de fluvià també, aquests són punts bastant freds de la plana de l'Empordà ...avui hi duria haver molt aire fred al fons de la plana , la dels aiguamolls deu haver donat bona mínima .
La de Ventalló si que se surt bastant de mare , però no se ..Ventalò es troba bastant encaixonat just a sota de la serra que va per Vilopriu , Garrigoles , les Olives i tot allò ..la trobo bastant desfasada
La de Serra de Daró no conec be la zona
Es veu que la Plana de l'Alt Emordà es més freda que la del Baix ... i la Muga i El Fluvià refreden que es massa .
i oju que siguent poble de costa , l'Escala per exemple sempre té minimes més baixes que l'Estartit ..al hivern a l'Escala fa molt i molt fred .
ojo al Dato que avui La Vajol ha tingut 10ºC de mínima . Fortíssima la inversió .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19009

Un xic de Tramuntana
|
Empordanet oju que Verges ,es la capital tropical del Baix Empordà ....
osti a Jafre crec que hi ha una estació INM ...alà i a Clomers deu picar rasca
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|