Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
7 Octubre de 2008, 21:16:29
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Nueva Oregon WMR100 !!
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Nueva Oregon WMR100 !!  (Llegit 2924 vegades)
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 12994

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD

Re: Nueva Oregon WMR100 !!
« Resposta #60 en: 30 Novembre de 2006, 23:01:46 »

Ya ya....PIJO!

Grin
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

Missatges: 11357

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #61 en: 30 Novembre de 2006, 23:15:42 »

no se por que os meteis tanto con oregon, yo tengo una desde hace 2 meses y de momento me va bien.
le digo yo a mi mujer que me voy a gastar 700 euros en una davis y me echa de casa Grin Grin Grin.
Son muy caras.
Joder si en 2 meses no va bien, hagamos puenting sin cuerdas Grin

Y lo de "caro" es subjetivo, depende de cada uno el listón económico que tenga y el nivel de calidad que se exija.

La mayoría nos compramos coches que como mínimo tiran de 10 o 12.000€ para arriba, viajecitos de la ostia... etc.. etc.. y luego nos cagamos en todo porqué una estación pueda valer 10 veces menos, la cual es a priori nuestra afición.

Para mí no tiene precio.... en todos mis equipos (estación, pc's, mac, etc.. ) + la puesta al día de los mismos me han costado un huevo y parte del otro, ostia que feliz me siento con esos cacharritos... y no me vengais que si tengo pasta o que, porqué soy un currante como la mayoría.
Por eso no entiendo como un aficionado a la meteo, no haga un esfuerzo para comprarse equipos mas o menos decentes para que sus datos sean fiables y para muuuchos años. Y no hablo de millonadas ni excentricidades.....

Si l'esforç ja el faig per poder arribar a compar-me una Davis, però no totes les persones que formem l'unitat familiar  estàn d'acord, i menys si li interesa tant la meteo com la cria de cargols bovers en captivitat...
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 12994

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD

« Resposta #62 en: 30 Novembre de 2006, 23:32:03 »

Doncs sincerament, a mí la dona en aquest cas li mola, però si no hagués estat d'acord en que jo fes l'inversió, seria el seu problema...

En aquestes coses si que ho tinc clar, me n'abstinc de moltes histories, el plat a taula no fa falta, i penco un grapat d'hores al dia.. si s'hagués posat en contra haguessim tingut cacau, però jo m'ho comprava igualment...

Sempre i quan les necessitats basiques de casa estiguin cobertes..... això són "capricis d'un hobbie".. però que gracies a això ens ho passem de puta mare i no vaig al psicòleg Grin
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

Missatges: 11357

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #63 en: 1 Desembre de 2006, 01:35:03 »

Doncs sincerament, a mí la dona en aquest cas li mola, però si no hagués estat d'acord en que jo fes l'inversió, seria el seu problema...

En aquestes coses si que ho tinc clar, me n'abstinc de moltes histories, el plat a taula no fa falta, i penco un grapat d'hores al dia.. si s'hagués posat en contra haguessim tingut cacau, però jo m'ho comprava igualment...

Sempre i quan les necessitats basiques de casa estiguin cobertes..... això són "capricis d'un hobbie".. però que gracies a això ens ho passem de puta mare i no vaig al psicòleg Grin

El plat a taula no crec que falti mai, o al menys això espero, però sempre surten "prioritats", que si pintar, que si hem d'arreglar això, que si em de batejar al peque (i ja te 3 anys)...sempre hi han coses més importants...i així em va. I vaig poder fer l'Oregon per què era en fascicles i total eran uns pocs euros al mes, que si l'hagués tingut que comprar de cop, no hagué pogut, encara que si ho arribo a saber...em compro una Davis, encara que hagués tingut que demanar un micro-crèdit...
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
mostoles
Fractocumulus
**

Missatges: 86

« Resposta #64 en: 1 Desembre de 2006, 11:00:27 »

A que tiempo empieza a fallar las oregon? el anemo a mi me pierde la señal de vez en cuando.
De todas formas es la primera que tengo y de momento para ir metiendome en el mundillo vale.
Cuanto vale la davis vatage pro II sin iva?
En línia

Parque Coimbra (Madrid)         
Prevision y Situacion Actual
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6820

« Resposta #65 en: 1 Desembre de 2006, 11:15:29 »

Yo la tengo hace 4 años y me va bien... el único problema que he tenido ha sido con el pluvio.

resulta que el polvo y supongo una pequeña telaraña cuando había una humedad que rondaba el 95% me puenteaba la placa y hacía que no mandara la señal... por lo demás todo bien  Wink

Mi opinión al respecto es que si tal y como yo hago, los datos oficiales míos y los que mando al INM van con los instrumentos oficiales, pues con la Oregon me sobra ya que sólo me sirve para tenerla en Internet y si hay alguna diferencia la corrijo y punto.

Ahora si no se dispone de instrumentos oficiales y hay que basarse en los de la automática, pues cuanto mejor sea la estación más calidad.

La Oregon el tema temperatura y humedad va muy bien, pero el pluvio tiene poca resolución y el anemo pues eso... pierde rachas. Ahora si no se tiene una buena ubicación para el anemómetro y los datos no van a ser correctos, yo no me calentaría la cabeza con una Davis ya que no la vas a aprvechar, para eso mejor una más barata y aprovechar la psta en otra cosa...
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2391

« Resposta #66 en: 1 Desembre de 2006, 11:35:16 »

També el problema de les oregon és que envia dades molt tard, cada 15 segons si no recordo malament (l'anemo) i en aquests 14" restants perd moltes ràfegues...

Quina mania! No perd informació pel fet d'enviar dades a la consola cada 14 segons. Els d'Oregon no són tan burros Grin Simplement, l'anemòmetre no està ben dissenyat, té les cassoletes massa petites i fins i tot els mateixos radis ofereixen resistència. Jo l'he vist girar al revés!

Si !  quina mania !  Encara que enviï cada 14 s. envia el pic màxim.

Estic d'acord i ho he dit també moltes vegades, que el problema és mecànic. El meu, i sense descartar altres defectes, té l'assumpte del rodament molt mal fotut. Vaig mirar si es podia millorar, però és bastant complicat.
En línia
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3305

« Resposta #67 en: 1 Desembre de 2006, 12:13:22 »

Jo si tinc que queixarme de la Oregon (que ja la tinc 2 anys...) és de les pérdues de ràfegues del vent i la pérduda de dades al no dispondre d'Oregon, sobretot aquest últim em fot molt... per que a la meva zona la llum s'en va cada 2 per tres...

La resta, no està mal.. clar que millorant resol.lucions de pluvio, garita davis... es millora la instal.lació.
En línia

Ontinyent, 330-390 msnm, La Vall d'Albaida. València. 16,1ºC i 560 mm
Observatori passeig de les Germanies - Observatori st. Josep

MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Missatges: 5217

Informàtic desaprofitat

« Resposta #68 en: 1 Desembre de 2006, 14:08:03 »

Sabeu com puc aconseguir unes "cassoletes" per tunejar-les?

Se m'ha ocurregut una idea de bomber. Intentar fer-les més grans, encara que sigui 1cm. I llavors provar a veure que passa.
En línia

Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3305

« Resposta #69 en: 1 Desembre de 2006, 14:14:12 »

Jo amb el tema de les cassoletes sós escéptic... M'explique. Jo pense que Oregon haurà dissenyat les cassoletes amb la fricció de elles mateixes amb el seu eix per a que roden proporcionalment a la autèntica velocitat del vent... Bó, al menys, seria el més normal i lògic... clar que oregon no té el mateix "Quality control" que Davis o alres..
En línia

Ontinyent, 330-390 msnm, La Vall d'Albaida. València. 16,1ºC i 560 mm
Observatori passeig de les Germanies - Observatori st. Josep

Pàgines: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió