Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
12 Octubre de 2008, 20:22:42
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Nueva Oregon WMR100 !!
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 4 5 6 7 [8] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Nueva Oregon WMR100 !!  (Llegit 2927 vegades)
boira
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 2400

Re: Nueva Oregon WMR100 !!
« Resposta #70 en: 1 Desembre de 2006, 15:44:34 »

Jo amb el tema de les cassoletes sós escéptic... M'explique. Jo pense que Oregon haurà dissenyat les cassoletes amb la fricció de elles mateixes amb el seu eix per a que roden proporcionalment a la autèntica velocitat del vent... Bó, al menys, seria el més normal i lògic... clar que oregon no té el mateix "Quality control" que Davis o alres..

Ep !

En cap anemòmetre de cassoletes aquestes giren a la velocitat del vent. La teoria és una mica rotllo, ara, si voleu us l'explico.
En línia
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

Missatges: 13006

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD

« Resposta #71 en: 1 Desembre de 2006, 16:00:10 »

Doncs sincerament, a mí la dona en aquest cas li mola, però si no hagués estat d'acord en que jo fes l'inversió, seria el seu problema...

En aquestes coses si que ho tinc clar, me n'abstinc de moltes histories, el plat a taula no fa falta, i penco un grapat d'hores al dia.. si s'hagués posat en contra haguessim tingut cacau, però jo m'ho comprava igualment...

Sempre i quan les necessitats basiques de casa estiguin cobertes..... això són "capricis d'un hobbie".. però que gracies a això ens ho passem de puta mare i no vaig al psicòleg Grin

El plat a taula no crec que falti mai, o al menys això espero, però sempre surten "prioritats", que si pintar, que si hem d'arreglar això, que si em de batejar al peque (i ja te 3 anys)...sempre hi han coses més importants...i així em va. I vaig poder fer l'Oregon per què era en fascicles i total eran uns pocs euros al mes, que si l'hagués tingut que comprar de cop, no hagué pogut, encara que si ho arribo a saber...em compro una Davis, encara que hagués tingut que demanar un micro-crèdit...
No m'ho crec, i més tú que t'apassionala fotografía, digues que els diners els vas destinar per un altra cosa Grin  click click click 
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

Missatges: 14099

« Resposta #72 en: 1 Desembre de 2006, 16:15:53 »

Jo amb el tema de les cassoletes sós escéptic... M'explique. Jo pense que Oregon haurà dissenyat les cassoletes amb la fricció de elles mateixes amb el seu eix per a que roden proporcionalment a la autèntica velocitat del vent... Bó, al menys, seria el més normal i lògic... clar que oregon no té el mateix "Quality control" que Davis o alres..

clar... les Davis les foten en túnels de vent de fins a 280 km/h per provar-les.
Però el problema rau, com ja comentava l'Egarenc més amunt, en el tema mecànic.
El que comentava de que ha vist girar l'anemo de la Oregon al revès, jo també ho he vist, amb vents ratxejats i amb turbolències... i fins i tot frenar-se.  Lips Sealed
En línia

Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8442

« Resposta #73 en: 1 Desembre de 2006, 17:37:40 »

clar... les Davis les foten en túnels de vent de fins a 280 km/h per provar-les.
El que comentava de que ha vist girar l'anemo de la Oregon al revès, jo també ho he vist, amb vents ratxejats i amb turbolències... i fins i tot frenar-se.  Lips Sealed
a mi em perdonareu, però això li pot passar a cualsevol anemo de cassoletes, si no digueu-me com s'ha de fer perqué no giri o s'ha aturi, devant d'un canvi sobtat i important de direcció del vent
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2400

« Resposta #74 en: 1 Desembre de 2006, 17:55:36 »

a mi em perdonareu, però això li pot passar a cualsevol anemo de cassoletes, si no digueu-me com s'ha de fer perqué no giri o s'ha aturi, devant d'un canvi sobtat i important de direcció del vent

Si, això li pot passar a qualsevol. El seu funcionament es basa en que el vent és uniforme en tota la secció de l'aparell.
En línia
qtorb
Cumulus

Missatges: 155

« Resposta #75 en: 27 Gener de 2007, 19:36:17 »

jo m´estic iniciant en això de la meteo i em vaig autoregalar una wmr100. la veritat és que de moment bé. altre cosa és el sw: el virtual weather station, crec que es clarament millorable...  Roll Eyes
En línia
Pàgines: 1 2 3 4 5 6 7 [8] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió