Autor
|
Tema: Nueva Oregon WMR100 !! (Llegit 2927 vegades)
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 13006

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Doncs sincerament, a mí la dona en aquest cas li mola, però si no hagués estat d'acord en que jo fes l'inversió, seria el seu problema... En aquestes coses si que ho tinc clar, me n'abstinc de moltes histories, el plat a taula no fa falta, i penco un grapat d'hores al dia.. si s'hagués posat en contra haguessim tingut cacau, però jo m'ho comprava igualment... Sempre i quan les necessitats basiques de casa estiguin cobertes..... això són "capricis d'un hobbie".. però que gracies a això ens ho passem de puta mare i no vaig al psicòleg  El plat a taula no crec que falti mai, o al menys això espero, però sempre surten "prioritats", que si pintar, que si hem d'arreglar això, que si em de batejar al peque (i ja te 3 anys)...sempre hi han coses més importants...i així em va. I vaig poder fer l'Oregon per què era en fascicles i total eran uns pocs euros al mes, que si l'hagués tingut que comprar de cop, no hagué pogut, encara que si ho arribo a saber...em compro una Davis, encara que hagués tingut que demanar un micro-crèdit... No m'ho crec, i més tú que t'apassionala fotografía, digues que els diners els vas destinar per un altra cosa click click click
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2400

|
Jo amb el tema de les cassoletes sós escéptic... M'explique. Jo pense que Oregon haurà dissenyat les cassoletes amb la fricció de elles mateixes amb el seu eix per a que roden proporcionalment a la autèntica velocitat del vent... Bó, al menys, seria el més normal i lògic... clar que oregon no té el mateix "Quality control" que Davis o alres..
clar... les Davis les foten en túnels de vent de fins a 280 km/h per provar-les. Però el problema rau, com ja comentava l'Egarenc més amunt, en el tema mecànic. El que comentava de que ha vist girar l'anemo de la Oregon al revès, jo també ho he vist, amb vents ratxejats i amb turbolències... i fins i tot frenar-se. a mi em perdonareu, però això li pot passar a cualsevol anemo de cassoletes, si no digueu-me com s'ha de fer perqué no giri o s'ha aturi, devant d'un canvi sobtat i important de direcció del vent Si, això li pot passar a qualsevol. El seu funcionament es basa en que el vent és uniforme en tota la secció de l'aparell.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
qtorb
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 155
|
jo m´estic iniciant en això de la meteo i em vaig autoregalar una wmr100. la veritat és que de moment bé. altre cosa és el sw: el virtual weather station, crec que es clarament millorable... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|