Autor
|
Tema: Situacion del termómetro (Llegit 2009 vegades)
|
|
|
esclafit
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3981

Esmolant les eines
|
Els termòmetres han d´estar dins d´una gàbia, si no poden marcar 2º o 3º més, sobretot si estan en una paret, ho comprovo a casa, el que tinc a la finestra em marca 2º o 3º més que el de l´estació.
De tota manera dins la gàbia també marcan com a minim 1º més que a fora, al menys a la nit...  I tant..... amb aixó l´hi porto la contraria a Rodamet. Es materialment impossible que una gàbia meteorològica decent, amb doble persiana i tal, no abrigui una mica el termòmetre. Com tu dius, sempre hi ha 1º aprox. menys a fora, ho tinc més que comprovat. Sí, jo ho tinc comprovat  només cal possar un termòmetre, que vagi bé, a fora i es veu de seguida... Per això "o todos moros o todos cristianos" tots aquests sensors digitals que es possen a la finestra mai marcaran bé, i no per que no siguin bons, si no per que al descobert marcaràn molt menys que els de gàbia. Ara, quina és la temperatura vàlida ?? la de dins la gàbia o la de fora  La vàlida serà la de dins..... la real serà la de fora.
Eh que no portèm el cap dins d´una garita quan anèm pel carrer ?
La OMM s´hauría de replantejar aquesta descoberta nostre
|
|
|
|
|
En línia
|
Bràfim ( Alt camp ), Tarragona Període 1983-2006, 542 mm i 15.4ºC anuals 236 msnm, a la zona del prelitoral nord tarragoní
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Els termòmetres han d´estar dins d´una gàbia, si no poden marcar 2º o 3º més, sobretot si estan en una paret, ho comprovo a casa, el que tinc a la finestra em marca 2º o 3º més que el de l´estació.
De tota manera dins la gàbia també marcan com a minim 1º més que a fora, al menys a la nit...  I tant..... amb aixó l´hi porto la contraria a Rodamet. Es materialment impossible que una gàbia meteorològica decent, amb doble persiana i tal, no abrigui una mica el termòmetre. Com tu dius, sempre hi ha 1º aprox. menys a fora, ho tinc més que comprovat. Sí, jo ho tinc comprovat  només cal possar un termòmetre, que vagi bé, a fora i es veu de seguida... Per això "o todos moros o todos cristianos" tots aquests sensors digitals que es possen a la finestra mai marcaran bé, i no per que no siguin bons, si no per que al descobert marcaràn molt menys que els de gàbia. Ara, quina és la temperatura vàlida ?? la de dins la gàbia o la de fora  La vàlida serà la de dins..... la real serà la de fora. Eh que no portèm el cap dins d´una garita quan anèm pel carrer ? La OMM s´hauría de replantejar aquesta descoberta nostre  El de màxima està molt bé a dintre, però el de mínima hauria d'estar fora
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 13006

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
De tota manera dins la gàbia també marcan com a minim 1º més que a fora, al menys a la nit...  I tant..... amb aixó l´hi porto la contraria a Rodamet. Es materialment impossible que una gàbia meteorològica decent, amb doble persiana i tal, no abrigui una mica el termòmetre. Com tu dius, sempre hi ha 1º aprox. menys a fora, ho tinc més que comprovat. Estic d'acord amb tú
Algo ha d'arresserar la gàbia... 
Si no compareu quan pixeu, si teniu la cigala fora o dins, el canvi de temperatura.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21994

Nova Zodiac
|
De tota manera dins la gàbia també marcan com a minim 1º més que a fora, al menys a la nit...  I tant..... amb aixó l´hi porto la contraria a Rodamet. Es materialment impossible que una gàbia meteorològica decent, amb doble persiana i tal, no abrigui una mica el termòmetre. Com tu dius, sempre hi ha 1º aprox. menys a fora, ho tinc més que comprovat. Estic d'acord amb tú Algo ha d'arresserar la gàbia...  Si no compareu quan pixeu, si teniu la cigala fora o dins, el canvi de temperatura.  molt bon simil
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 13006

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
De tota manera dins la gàbia també marcan com a minim 1º més que a fora, al menys a la nit...  I tant..... amb aixó l´hi porto la contraria a Rodamet. Es materialment impossible que una gàbia meteorològica decent, amb doble persiana i tal, no abrigui una mica el termòmetre. Com tu dius, sempre hi ha 1º aprox. menys a fora, ho tinc més que comprovat. Estic d'acord amb tú Algo ha d'arresserar la gàbia...  Si no compareu quan pixeu, si teniu la cigala fora o dins, el canvi de temperatura.   molt bon simil  Son teoríes de poble, la física de l'hort
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|