Autor
|
Tema: TERRATREMOL? (Llegit 1279 vegades)
|
PØrras
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 720
|
Aquí en Castellón "res de res"
Estaremos pendientes de las noticias sobre este suceso.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2977

|
4.5 digamos que ya empieza a ser un terremoto un poco "serio" eh!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Almansa
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4032

Almansa (E. Albacete) a 700 m de altitud y 385 mm
|
La noticia en El Periódico:
http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=356793&idseccio_PK=1021
Un terremoto en el sur de Francia se percibe en media Catalunya • El sismo, de 4,5 grados Richter, se notó además en Navarra y Aragón
EL PERIÓDICO BARCELONA Un terremoto de 4,5 grados en la escala Richter, que ha tenido su epicentro al sureste de Lourdes (Francia) se ha percibido en la mitad norte de Catalunya, además de Navarra y Aragón, informó a ELPERIODICO.COM el Instituto Cartográfico Eespañol (ICE).
Un portavoz del ICE ha indicado que han recibido numerosas llamadas de personas pidiendo información. "Hasta no sha llamado un a persona que vive en un tercer piso en la ciudad de Barcelona y que también lo ha notado", indicaron.
Fenómeno habitual
El temblor se ha producido a las 19.19 horas en un punto situado en latitud 43,05° Norte y longitud 0.0° Este, en el suroeste de Lourdes.
Las mismas fuentes indicaron que aunque estos temblores son habituales en esta zona, este ha sido especialmente sentido en una zona muy amplia. Añadieron que no tenían constancia de daños.
MÁS INFORMACIÓN EN BREVE
----------------------------------------------------------------------------------- Como curiosidad el terremoto se ha producido en el Meridiano de Greenwich y en la milagrosa Lourdes 
|
|
|
|
|
En línia
|
Quien olvida los errores del pasado está condenado a repetirlos Mi Video Resumen 2004 AQUIMi Video Resumen 2005 AQUIMi Video Resumen 2006 AQUI
|
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3695

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
ostres, ja notava jo una cosa rara.. 
osti, tela 4,5
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3623

Doncs això...!
|
Jo estava davant del monitor i aquest s'ha mogut. Ha durat uns segons.
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|
|
|