Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Serralada del Cadí (Llegit 294 vegades)
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Missatges: 9389

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
buff, me encanta, en esos pueblos he estado son magnificos, creo que l'Alt Urgell es la gran desconocida del pirineu, hay miles de rincones y pueblos fuera de las carreteras principales, que son un tesoro y le dan una personalidad a esta comarca, que pasando por las carreteras principales ni te las imaginas
El Cadí es de esas zonas miticas, miticas de catalunya
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2470

per terres del Cadí
|
buff, me encanta, en esos pueblos he estado son magnificos, creo que l'Alt Urgell es la gran desconocida del pirineu, hay miles de rincones y pueblos fuera de las carreteras principales, que son un tesoro y le dan una personalidad a esta comarca, que pasando por las carreteras principales ni te las imaginas
El Cadí es de esas zonas miticas, miticas de catalunya
Si hay muchos pueblos en el Alt Urgell que todavía conservan su encanto original donde el turismo no los ha marcado por suerte o desgracia depende de los ojos con que se mire 
el Cadí me tiene pillado, recuerdo que siendo un crío siempre liaba a mis padres para que me llevasen de excursión a sus alrededores, y con el tiempo no me ha pasado esta manía 
noi, em trec el barret un cop mes, la combinació cadí + neu és explosiva algun dia vull venir a donar una volta amb l'helicopter  no em pots enxufar per alla??
Si jo també penso que el Cadí nevat hi guanya molt, per a mi queda preciós 
el tema del helicòpter ja no ho decideixo jo 
però pensa que quan hi tinc que anar no es precisament una excursió de plaer, et puc assegurar que hi ha cops que tenim que aterrar o de vegades saltar en alguns llocs sense massa espai amb arbres, linea elèctriques i precipici a la vora que els posa per corbata sort que els pilots son uns professionals de nassos això si, les vistes no te les treu ningú per això procuro portar sempre la camera damunt suposo que si t’atreveixes i coincideix que estàs per aquí hi ha una plaça lliure perquè no 
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3690

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
Impressionant!! 
m'agrada molt aquesta zona 
molt guapes les fotos!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|