Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Fotos XXII Trobada de l'ACOM!! (Llegit 528 vegades)
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3695

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
Hola!!
Aqui fare el reportatge de la trobada que ahir va tenir lloc a vic, la capital de la comarca d'osona.
Primer de tot vull felicitar i donar les gracies per tot als organitzadors d'aquesta trobada, que va anar genial i vaig disfrutar molt 
Començem amb les fotos...
Al matí, ens vam trobar tots a la plaça major de vic, davant l'ajuntament on despres vam entrar i ens van donar la benvinguda el regidor de medi ambient i en Manel dot, president de la ACOM.

Despres una guia de vic ens va ensenyar tot l'ajuntament amb unes genials explicacions
Una de les sales de l'ajuntament

Una altre sala on hi havia dues de les pintures d'en Cert que van recuperar de la catedral de vic quan durant el franquisme la van cremar.

Una de les moltes pintures d'en Cert que hi havia exposades a l'ajuntament

Despres vam poder sortir tots al balcó de l'ajuntament on hi ha unes vistes espectaculars de la plaça major de vic

Jiji, mentre uns escoltaven les explicacions de la guia, ens vam infiltrar cap a la torre del rellotge de l'ajuntamnet on hi ha la camara del temps i la davis i per descomptat unes vistes de collons 
La camara del temps...

Els pirineus ben nevadets ja 

El rellotge vist per dins

Un cop a baix, vam tornar a afegir-nos al grup dins la sala on hi ha exposades pintures d'en Cert tambe, pero d'un estil totalment diferent al d'avans Una foto de la sala amb la guia a primer pla..

Despres vam sortir de l'ajuntament per anar a fer ruta turistica per vic.
Una cantonada de l'ajuntament, jeje 

El cloquer de la catedral de vic, reflectit a la gran vidriera del museu episcopal que hi ha just al costat.

Vam entrar dins la catedral on hi ha les pintures d'en Cert decorant-ne l'interior. No poso cap foto de dins perque m'han quedat totes mogudes 
I per acavar la ruta vam anar cap al temple Romà de Vic just al casc antic de la ciutat.

Despres ens vam dirigir tots cap a Taradell un poble situat aprop de vic, al peu del montseny.
A la tarda, un cop dinats tots cap al centre costa i font de taradell on hi havia una expocició preparada i ens van fer la conferencie sobre el clima i paisatges de la comarca d'osona, a càrreg de Jordi Zapata.

Finalment poso la foto de grup 

encantada de hever conegut a tanta gent nova i retrobar-me amb les que ja coneixia!! 
moltes gracies a tots, m'ho vaig passar molt be i espero poder repetir moltes altres vegades!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 7132

Tardor 08, ja es aquí!
|
excel•lent reportatge bruna 
moltissimes felicitats 
P.D: si ho arribo a saber, yo també hagués estat allà amb tots vosaltres 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14093

|
Bon report noia 
llàstima de no haver-hi pogut anar...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5053

Penyagolosa, Gegant de pedra.
|
Mèncanta Vic i això que no he estat mai, encara que la Limvic es d'allì.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3695

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
gracies als dos 
si, al mati ens vam veure amb la limvic
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5053

Penyagolosa, Gegant de pedra.
|
!!!!!!!!!!!Jo vullc anar a Vic!!!!!!!!!!!
Parlarè amb la limvic i el Castellonero.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|