Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Fotos XXII Trobada de l'ACOM!! (Llegit 488 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6419
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Bruna, encanta´t de conéixe´t. Molt maques les fotos, encantadora la ciutat de Vic. Plena de gent rica, mecenes, pintors, cases senyorials, esglésies, catedral. La guia, una fava, una dona d´aquelles que disfruta amb el que fa. En Manel Dot, un gran organitzador. Realment dóna gust trobar-se amb persones que no veus cada dia. Gent amb una gran afició que ens uneix, la meteo. I a sobre menges, i repeteixes. I a sobre em diuen que haig de créixer. És que, en aquestes trobades méteo, disfruto com un boig!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3644

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
Bruna, encanta´t de conéixe´t. Molt maques les fotos, encantadora la ciutat de Vic. Plena de gent rica, mecenes, pintors, cases senyorials, esglésies, catedral. La guia, una fava, una dona d´aquelles que disfruta amb el que fa. En Manel Dot, un gran organitzador. Realment dóna gust trobar-se amb persones que no veus cada dia. Gent amb una gran afició que ens uneix, la meteo. I a sobre menges, i repeteixes. I a sobre em diuen que haig de créixer. És que, en aquestes trobades méteo, disfruto com un boig!!!!
Igualment Gerard, encantada de conéixe't!!
A Vic hi ha gent que te molta pela pero d'altres que no tanta, com a tot arreu.. 
Jo tambe disfrutu moltissim en trobades d'aquestes, espero poder anar repetint!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3644

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
gracies!! 
si, el mercat medieval es fa del 6 al 10 de desembre
es molt bonic aquest mercat, Vic agafa un encant especial amb tot de gent al carrer, amb moltes paradetes d'alimantació i productes artesants i tots vestits de l'epoca medieval 
de normal cada any feia molt fred per el mercat medieval pero de moment aquest any no sembla que serà aixi..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|