Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Google Earth... posem dates, si ets bon observador (Llegit 720 vegades)
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1801

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Mirant amb lupa detalls de les fotos de la meva zona......
..... veig vegetació als arbres del meu carrer i de la piscina, obres, carreteres, nous asfalts, gent a la platja, gent a la piscina, gent navegant amb barca, sediments de les rieres al mar (ausents).....
he arribat a la conclusió que la meva quadrícula:
Mataró-Arenys de Mar- Collsacreu (Vallgorguina) és del:
JULIOL 2002, mitjans de mes i 14-16 hores
====== Métode: *El centre cívic en obres....ha de ser abans de la seva inaguració... les eleccions 2003  *Les obres de casa i dels veïns:... ha de ser abans de finals 2002 i posterior a NOV. 2001. *Veig l'ombra de casa a ple migdia, molt curta al pati de la cara nord: ...ha de ser ple estiu. *veig moreres amb fulla: ....entre març i novembre, abans de la poda de Tots Sants.  *veig gent a la piscina...ha de ser posterior al Sant Joan 2002. *Platges i aparcaments plens a vessar: ha de ser foto d'un festiu, plenes vacances d'estiu o cap de setmana. *Poca gent a la carretera N-II i autopista del Maresme, una mica en sentit sud: ha de ser hora de dinar o un parell d'hores després: entre 14 i 16 hores. * Petits Cúmuls al Montnegre, dia serè...tìpics nuvolets de brisa a primera hora de la tarda *Va ser un estiu molt plujós 2002, i el mar està molt net: seria entre Sant Joan i abans de les fortes tempestes del 31 de juliol 2002, que va ser un estiu de rierades i aigües brutes al mar. *
=== Gran terreny cremat a Cap de Creus nord: Vilajuïga, Llancà, Colera i Port de la Selva. això no va ser el terrible estiu 2003? == es veu restes de neu al Puigmal i també una mica a la Maladeta  ===
Pregunta: totes les quadrícules fotografiades són del mateix dia, mes i any? Exploreu la vostra zona...ja direu 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bombolla
Que n'aprenguin!
Meteoclimatic projecte
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Veni, vidi, vinci
|
Jo tinc entès que no, no són ni del mateix dia, ni mes ni any.
Si no vaig errada, Google Earth té imatges actuals obtingudes per satèl·lit i entregades per l'Agència Espacial Americana i per l'empresa DigitalGlobe. Hi ha moltes zones del planeta però que es posen en contacte amb els governs de la zona perquè els hi subministrin imatges.
A les Canaries van tenir problemes amb aquest tema. Google Earth tenia imatges actuals, del 2006, però al final les van reemplaçar per unes del 2002 facilitades per una empresa pública canària que no en tenia de més noves.
O sigui, el Google Earth és un gran "matxambrat" d'anys.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13008

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
A la meva no es veu el màstil de l'enamo dalt de la teulada, u sigui que al menys té 3 0 4 anys...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9444

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
Les fotos de la platja a Roda son del 2001 i les de dalt al poble del 2004 que es l'ultima actualizació de fotos en roda sembla
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3696

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
la imatge de la meva zona es desetrossa, no es veu res de res, la plana de vic sencera esta fatal 
les imatges que tenen mes qualitat estan aprop de barcelona i tocant a la costa...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5645

|
Vilassar es veu perfectament
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm Setembre: 28,2 mm Octubre: 38,5 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 394,8 mm 2005: 555,5 mm 2000: 471,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 395,8 mm 2003: 578,0 mm
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3797

Vallirana (310 msnm)
|
La de Vallirana es veu molt bé (resolució) i és aproximadament del 2005 mesos de gener-febrer, perquè es veu la meva casa en obras en primera planta!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|