Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Llega el momento....DSLR, venid con papi! (Llegit 950 vegades)
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22018

Nova Zodiac
|
Vostes
Ara si, merci!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8597

Un bitxo a casa....
|
Sinner, tu mateix: http://www.pixmania.co.uk/uk/uk/40214/art/nikon/d70-af-s-dx-18-70mm-f-3-5.html
Una altra cosa, no vull obrir un debat al voltant de la qualitat d'una marca i l'altra, està tant parlat ja que no val la pena inflar més el cap a ningú. Jo tinc Nikon, però em donaria igual tenir Canon que Fuji.... el fotògraf és el que val, per tenir Nikon no diré que Nikon és millor que Canon.
Una altre cosa: si busquem preu, evidentment no té color amb Canon o amb noves màquines. Pensa una cosa, per què vols la càmara? vols l'ultim model o vols una bona Reflex amb un bon objectiu tot-terreny? El 18-70 de nikon ÉS CULLUNUT i la D70 amb el firmware passat la poses a D70S i tens un cos i un objectiu de puta mare per 800 i pico €. Si et vols gastar 1500 (suma la bossa i la tarjeta, no t'oblidis... ) per un cos Canon bo + un 18-50 tu mateix. Després vindran els ais i els uis..... 
En quant a objectius, home.... Nikon és molt car, val.... Sigma no és Canon, però el tele que jo tinc, què vols que et digui: de segona mà NOU, Sigma 70-200 f2.8 tele intern amb possibilitat de fotre-li el duplicador x2 amb la llum que té i convertir-lo en un 400.... per 650 € que em va costar.... i un macro potable.... tens un equip que et sobra per tota arreu. A mi, amb tota humiltat, em 'sobra', perque no sóc professional ni m'hi dedico ni guanyo diners amb això... disfruto de la molta lluminossitat dels objectius i la foto que no m'ha quedat del tot bé... doncs per això està el Gimp, cullons.... 
I com diu el Pil...... ¡Y yatáaaaaaaaaaaaa! 
Tu mateix, els € són teus....
|
|
|
|
|
En línia
|
Pallejà, a 41 msnm... amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas.. El meu equip de butxaca....
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22018

Nova Zodiac
|
Una veritat com un temple el fotògraf és el que val by Cota
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9560
|
Yo no sé si estáis al tanto del problema que tuvo Seal con su Nikon, y el pésimo servicio técnico post-venta... Esto habría que tenerlo muy en cuenta, la verdad. A mi me gusta más la marca Canon, pero para gustos hay colores
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
EIRECAT
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2171

JA ESTAN AQUÍ !!!
|
Hola, ya llevo mucho tiempo estudiando que camara comprarme para estas fiestas y finalmente me he decantado por la Canon 350D, conozco un par de personas que llevan un tiempo con ella y les va de maravilla, lo malo son los objetivos que lleva de serie. Pero como todo, hay diferentes puntos de vista. La canon 20d esta mejor (depende de lo que quieras/puedas gastar). Mi opinion, Un saludo. 
|
|
|
|
|
En línia
|
Envieu-nos les vostres imatges de fenòmens meteorològics, món natural, mediambient ... a meteobarcelona - sergiloja@hotmail.comMeteoBarcelonaSeguiment d'Huracans - Temps actual a Barcelona - Dades ... i molt més a ...  Estació termopluviometrica ubicada al barri barceloní de Vallcarca, al peu del tibidabo. A 155 msnm / 41º 21' 52" N / 2º 08' 21" E Setembre - 36.0mm2008 - 363.9mm
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30360

|
Ufff, Canon vs. Nikon, jajajajaja
Al final, si tinc pelas, es clar, em compraré la que més rabia em doni 
És que si puc aplicar l'anella que tinc al cos, paso de comprar objectius nous, que aquests van de puta mare!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3