Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Quins països meteorològicament em recomaneu per a viatjar ? (Llegit 481 vegades)
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
a mi particularment tant per meteo com per paisatge i morfologia , m'agradaria molt Islandia  totalment dacord, els islandesos diuen que ells, "no tenen clima" degut als constants canvis de temps.
I klipsus, permetem que vaigi més enlla:
Fred: Base de Vostok, a l'antartida màxima absoluta enregistrada -19ºC (com va dir el Picó, aquell dia deurien aprofitar per ventilar la casa ), mínima absoluta de -88ºC i amb vents catabátics que poden arribar als 300kn/h. Això si que es fred i el demés són tonteries!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13653

|
Escocia... jo hi he estat i contemplar els temporals de W i NW a les Illes Orcades és algo brutal  També et recomanaría Méxic (costes caribenyes) per la gran varietat de fenòmens tempestuosos i convectius que s'hi poden observar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
metest
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1004
|
Depenent del teu nivell d'Idioma (atès que es molt important per disfrutar-ho mes si tens que parlar amb gent, contactar amb universitats etc...) jo et recomano 100% Xile, ho te tot!!!
Molta gent està obsesionada amb NZ, pero Xile es el mateix i a més ho tens molt millor perqué tens molt més recorregut cap al sud i tens al nord desert i sobretot les muntanyes i les glaceres no tenen color respecte a NZ i l'idioma fa molt. L'unic que li falta es tema tropical però ho soluciones pujant una miqueta mes amunt a l'Equador, un altre pais fantàstic o Bolivia on també pots veure les variacions.
Jo crec que seria el més complert, això si prepara la pasta!!!.
Si busques temperatures tot depen de les epoques etc... etc..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3877

La natura sempre té l'última paraula...
|
Jo recomano la zona oest d'Irlanda, en concret les Illes d'Aran i Galway. Allí els temporals d'oest i nord oest són brutals, es pot contemplar la força de l'oceà Atlàtinc golpejant la terra, ones enormes i vents fortíssims.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|