Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Recobriment pluvio Davis (Llegit 292 vegades)
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2226

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
Doncs això, la pregunta és si algu ha cobert o forrat d'alguna manera la part exterior del pluviòmetre de la Davis. Ho dic per dues raons:
1.-Per allargar la vida ja que el material (plàstic) amb què està fet el pluvio no em sembla gaire resistent. 2.-El fet que sigui negre fa que s'escalfi molt amb el Sol, no sé si això pot afectar les màximes, però a mi em sembla que sí.
Si algu ha fet algun invent al respecte i vol explicar-lo a lo millor me'l copio. 
Merci! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9560
|
Creo que no hay nada De todas maneras, no temas demasiado por la integridad del plástico del pluvio, porque el mío ya soportó una granizada contundente aunque con tamaño no superior a una moneda de euro (ya está bien, ya) . Sólo tiene un picazo en el borde, despreciable 100%.
En cuanto a que afecte a las temperaturas, lo dudo mucho. Es muy pequeño y está situado encima (en mi caso) del abrigo con el termómetro. Además tengo ventilación forzada.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2226

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
Home, doncs jo no el trobo tant petit...és una bona superfície negre que s'escalfa força, el que sí que és veritat és que, al estar situat a sobre l'abric, no deu afectar gaire. A lo millor provo de cobrir la part més exposada al Sol a veure què passa. Si tinc temps i ho faig ja us explicaré si hi ha diferències o no.
Gracies per la resposta
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3305
|
Yo pienso que ese negro del pluvio no afectará al sensor... ya que aunque la garita venga por bajo de lo que es el pluvio, éste queda protegido por uno o 2 platos más.. no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21937

Nova Zodiac
|
Jo no faria pas cap invent, pensa que si que es negre, pero primera es molt dur, i no he sentit a dir mai a ningu que se li hagi trencat i segon, es plastic, es a dir, es mal conductor de l'escalfor
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3661

Rumio?doncs existeixo...si em deixa el forat negre
|
Home, li podeu fer una petita teulada a sobre per protegir-lo de la pluja i el Sol, segur que durarà molt més.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|