Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
14 Octubre de 2008, 17:03:06
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Senyor arcus (MeteoBDN)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Avui fa 7 anys nevava a Barcelona
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 4 5 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Avui fa 7 anys nevava a Barcelona  (Llegit 1023 vegades)
SotaZero
Fractocumulus
**
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 55

Sant Feliu de Llobregat (Mas Lluhí)

Re: Avui fa 7 anys nevava a Barcelona
« Resposta #10 en: 22 Novembre de 2006, 12:55:19 »

Yo recuerdo que fuí a Andorra ese finde para ver nevar y al final nada de nada y en casa nevando . La verdad es que es muy mala suerte
En línia
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus
Connectat Connectat

Missatges: 6413

« Resposta #11 en: 22 Novembre de 2006, 13:47:54 »

Yo recuerdo que fué un domingo, y aquel fin de semana me fui a Santa Cristina d´Aro. Allí no nevó, y ese domingo me llamó mi madre que estaba cayendo un nevazo impresionente en el centro de Barcelona, cogí el coche escopeteado y bajé a Barcelona, y cuando llegaba ya era muy tenue y leve la nevada, acabándose. Lo recuerdo que lo viví como una frustración, ya que se puede decir que me la perdí.
Undecided
En línia

josepet
Cumulus Congestus
*

Gènere: Masculí
Missatges: 1459

« Resposta #12 en: 22 Novembre de 2006, 14:48:10 »

Jo aquell dia estava a Montserrat i fotia un fred impressionant. Des del Monestir es veien les nuvolades damunt del Barcelonés .....
En línia

"Ladran, luego cabalgamos"
arbosenc
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3945

DOS, EL CRUSAITOO

« Resposta #13 en: 22 Novembre de 2006, 20:40:03 »

Yo m'enrecordo (encara viva a barcelona) que estava dinant , i de cop i volta el meu pare diu "esta nevando" y yo " si hombre" , em vaig asomar per la terraza i no mo podia creure , despres vam agafar el coche i vam anar a poratar la meva mare a l'hospitalet(tenia que treballar el diumenge) i despres vam anar per sarria hi encara habia mes neu...per una baixada el coche va patinar una mica...va ser una bona nevada...m'enracordo com si fos avui d'aquell 21 de novembre del 1999...tenia 7 anys..com passa el temps.. Wink Wink Wink
En línia

Els de l'ARBOÇ saludem aixins--->

Nunca predijieron que el 2008 fuera el año del diluvio, 381mm a 8 de AGOSTO,,,y lo que queda...

meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Missatges: 34326

« Resposta #14 en: 23 Novembre de 2006, 05:47:25 »

Jejejeje ... quina llet que van arribar a tenir els de Bcn i rodalies.

Durant la matinada del dissabte al diumenge a Collbató s'estava a -5ºC amb cel serè i es veia la llampegada cap al delta del Llobregat, jejeje ... allà hi estava fotent una bona nevada (cadenes a l'autovia de Castelldefels).

Vaig baixar-hi amb el cotxe, em va començar a nevar a l'alçada de St. Boi, una nevada guapa i curiosa, ja que només ho feia allà.

Res a veure aquella situació amb la que tenim aquests dies o setmanes

En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus
Connectat Connectat

Missatges: 7842

Chubascos y granizos uralita.. alguien da mas?

« Resposta #15 en: 23 Novembre de 2006, 12:02:00 »

Yo m'enrecordo (encara viva a barcelona) que estava dinant , i de cop i volta el meu pare diu "esta nevando" y yo " si hombre" , em vaig asomar per la terraza i no mo podia creure , despres vam agafar el coche i vam anar a poratar la meva mare a l'hospitalet(tenia que treballar el diumenge) i despres vam anar per sarria hi encara habia mes neu...per una baixada el coche va patinar una mica...va ser una bona nevada...m'enracordo com si fos avui d'aquell 21 de novembre del 1999...tenia 7 anys..com passa el temps.. Wink Wink Wink

jejjeje, deuries estar esmorzant... perquè va nevar entre les 9 i la una de la tarda...... Grin Grin
En línia

Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
arbosenc
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3945

DOS, EL CRUSAITOO

« Resposta #16 en: 23 Novembre de 2006, 21:12:48 »

jejjeje, deuries estar esmorzant... perquè va nevar entre les 9 i la una de la tarda...... Grin Grin
pues esmorzant..una de les dos coses era...jjeje..gracies per la correcció
En línia

Els de l'ARBOÇ saludem aixins--->

Nunca predijieron que el 2008 fuera el año del diluvio, 381mm a 8 de AGOSTO,,,y lo que queda...

Abel
El feniquitador - (José Velez)
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1178

« Resposta #17 en: 23 Novembre de 2006, 22:05:41 »

Doncs a Mollet va agafar aquesta nevada de resquitllo, va nevar un ratet feblement excepte a la Serra de Sant Mateu on ho feia amb consistencia i cuatllà arreu. Eren altres temps esclar......
En línia
metest
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1004

« Resposta #18 en: 23 Novembre de 2006, 22:08:20 »

Home més que altres temps, era una altra situació meteorologica!!! En aquells moments ja es parlava i molt de tot el tema calentament
En línia
Abel
El feniquitador - (José Velez)
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1178

« Resposta #19 en: 23 Novembre de 2006, 23:01:17 »

Amb aquesta expresiò a mes d´una altra situaciò meteo vull dir precisament que aquestes mateixes situacions cada cop hem semblen mes anecdotiques pel calentament, canvi climatic etc....
En línia
Pàgines: 1 [2] 3 4 5 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió