Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Avui fa 7 anys nevava a Barcelona (Llegit 1108 vegades)
|
SotaZero
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 55

Sant Feliu de Llobregat (Mas Lluhí)
|
Yo recuerdo que fuí a Andorra ese finde para ver nevar y al final nada de nada y en casa nevando . La verdad es que es muy mala suerte
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 6978

|
Yo recuerdo que fué un domingo, y aquel fin de semana me fui a Santa Cristina d´Aro. Allí no nevó, y ese domingo me llamó mi madre que estaba cayendo un nevazo impresionente en el centro de Barcelona, cogí el coche escopeteado y bajé a Barcelona, y cuando llegaba ya era muy tenue y leve la nevada, acabándose. Lo recuerdo que lo viví como una frustración, ya que se puede decir que me la perdí.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
arbosenc
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4176

DOS, EL CRUSAITOO
|
Yo m'enrecordo (encara viva a barcelona) que estava dinant , i de cop i volta el meu pare diu "esta nevando" y yo " si hombre" , em vaig asomar per la terraza i no mo podia creure , despres vam agafar el coche i vam anar a poratar la meva mare a l'hospitalet(tenia que treballar el diumenge) i despres vam anar per sarria hi encara habia mes neu...per una baixada el coche va patinar una mica...va ser una bona nevada...m'enracordo com si fos avui d'aquell 21 de novembre del 1999...tenia 7 anys..com passa el temps..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34739

|
Jejejeje ... quina llet que van arribar a tenir els de Bcn i rodalies.
Durant la matinada del dissabte al diumenge a Collbató s'estava a -5ºC amb cel serè i es veia la llampegada cap al delta del Llobregat, jejeje ... allà hi estava fotent una bona nevada (cadenes a l'autovia de Castelldefels).
Vaig baixar-hi amb el cotxe, em va començar a nevar a l'alçada de St. Boi, una nevada guapa i curiosa, ja que només ho feia allà.
Res a veure aquella situació amb la que tenim aquests dies o setmanes 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Abel
El feniquitador - (José Velez)
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1178

|
Doncs a Mollet va agafar aquesta nevada de resquitllo, va nevar un ratet feblement excepte a la Serra de Sant Mateu on ho feia amb consistencia i cuatllà arreu. Eren altres temps esclar......
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
metest
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1004
|
Home més que altres temps, era una altra situació meteorologica!!! En aquells moments ja es parlava i molt de tot el tema calentament
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Abel
El feniquitador - (José Velez)
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1178

|
Amb aquesta expresiò a mes d´una altra situaciò meteo vull dir precisament que aquestes mateixes situacions cada cop hem semblen mes anecdotiques pel calentament, canvi climatic etc....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|