Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
14 Octubre de 2008, 12:09:43
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Senyor arcus (MeteoBDN)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Caminada al peu del Cadí
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Caminada al peu del Cadí  (Llegit 352 vegades)
Risi
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 2480

el piri a vista d'ocell

Caminada al peu del Cadí
« en: 23 Novembre de 2006, 22:01:11 »

Hola ahir dimecres vaig aprofitar per anar a fer una ruta caminant al peu del Cadí
la ruta la vaig començar per la part mes occidental de la Serralada a l'antic i abandonat poble de Lletó i d'aquí vaig agafar un sender que sempre transcorre al peu de la serralada i realment es molt recomanable i es gaudeix de unes vistes immillorables

La primera parada la vaig fer al arribar a l'ermita del Boscalt des de on hi ha una bona panoràmica de la muntanya, hi ha alguna masia o borda d'enveja

l'ermita del Boscalt molt propera al poble d'Ansovell

Per el camí anem trobant pedres amb formes curioses

de nou en el camí que transcorre pel vell mig del bosc es fa evident la verdor i humitat en aquesta cara nord de la muntanya

En un abeurador per les bèsties es veu que hi ha molta activitat de les cries de granota els coneguts cap grossos

des d'aquest punt es veu la neu que ha caigut cap al nord

Mirant cap a la zona de Lles de Cerdanya, cap del Rec i llacs de la Pera

i les muntanyes de Bescaran també amb una poca de neu

Per fi després d'una bona caminada pel bosc arribo a un clar on hi ha un prat des de on les vistes del Cadí son encara mes bones

Tiro una mica de zoom i fotografio amb mes detall  la muntanya i la poca neu que hi ha caigut al cim

amb el 300mm, així es veuen els detalls de la muntanya

Es curiós els forats que hi ha a la roca i que son brolladors d'aigua quan plou o amb el desglaç

Algunes fotos dels rocs dels cims

i per finalitzar les imponents canals punt d’accés al cim per part de molts muntanyencs, com ara el nostre company del fòrum Piolet que es coneix a la perfecció aquesta muntanya

En línia

Serralada del Cadí des de La Seu

*Cuando los ángeles lloran, llovera..*
MONTSEC
Cumulus Mediocris

Missatges: 673

Re: Caminada al peu del Cadí
« Resposta #1 en: 23 Novembre de 2006, 22:25:41 »

quina canya de fotos noi ,el Cadí  es una

montanya super guapa felicitats Cheesy Cheesy Cheesy
En línia
torreneules
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2650

fageda montseny

« Resposta #2 en: 23 Novembre de 2006, 22:43:18 »

me inclino ante usted maestro!!  que maravilla de fotos!, y que buena perspetiva del cadí desde la zona! una vez si estuve en Ansovell i Cava pero la niebla no dejaba ver nada...
Bueno el dia que quiera saber sobre la zona, ya se a quien dirigirme!  Grin
En línia

hospitalet de llobregat, barri de sant josep

**tota la terra que el meu cor estima,
des d'aci es veu en serres onejar**

Risi
Cumulonimbus Calvus
**

el piri a vista d'ocell

« Resposta #3 en: 23 Novembre de 2006, 23:11:39 »

quina canya de fotos noi ,el Cadí es una

montanya super guapa felicitats Cheesy Cheesy Cheesy

me inclino ante usted maestro!! que maravilla de fotos!, y que buena perspetiva del cadí desde la zona! una vez si estuve en Ansovell i Cava pero la niebla no dejaba ver nada...
Bueno el dia que quiera saber sobre la zona, ya se a quien dirigirme! Grin

Gràcies companys  Wink

ja he demostrat mes d'un cop al fòrum que el Cadí em te enganxat 

l'he pujat tres cops però sempre per llocs fàcils i alguna canal no massa complicada

Torreneules ja saps que si  Grin

En línia

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3647

Doncs això...!

« Resposta #4 en: 24 Novembre de 2006, 00:25:13 »

Carai noi, quines fotos! Quin tros de muntanya el Cadí...
Escolta, tinc una proposta per fer-te. Segur que hi haurà més d'un que s'apuntarà a la inciativa:
- Per què no organitzeu tu i Piolet, coneixerdors de la zona, amb temps, una sortideta fàcil per aquesta perculiar i bonica serralada? Serieu uns bons guies, estic segur!  Wink

Dicho está!  Smiley
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11439

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #5 en: 24 Novembre de 2006, 06:40:11 »

Poca a cosa a dir després del que ja t'han dit...magnífic reportatge...
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
piolet
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1517

El Taga des de casa

« Resposta #6 en: 24 Novembre de 2006, 17:35:47 »

S'em fa la boca aigua......

Carai noi, quines fotos! Quin tros de muntanya el Cadí...
Escolta, tinc una proposta per fer-te. Segur que hi haurà més d'un que s'apuntarà a la inciativa:
- Per què no organitzeu tu i Piolet, coneixerdors de la zona, amb temps, una sortideta fàcil per aquesta perculiar i bonica serralada? Serieu uns bons guies, estic segur!  Wink

Dicho está!  Smiley

Recullo el repte..... Risi.... on ets ? 

El problema és que ja comenza a ser finals de Novembre i qualsevol dia (esperem) la neu farà acte de presencia.

L'excursió per iniciar-se al Cadí la tinc molt clara: El Prat del Cadí, a una horeta del cotxe i asequible a tothom..... pero hauria de ser a la primavera (amb una mica de neu a les parets, les fotos queden més estétiques) o l'estiu...
En línia

Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm

Risi
Cumulonimbus Calvus
**

el piri a vista d'ocell

« Resposta #7 en: 24 Novembre de 2006, 18:06:50 »

Gràcies Piolet  Wink
imaginava que aquest report tant saturant de pedra et portaria bons records  Grin

ara ja no tenim excusa per fer una excursió com la que proposes començant per prats de Cadí un dels llocs mes guapos i a la primavera amb neu encara a la muntanya te que estar de conya

En línia

Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3681

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis

« Resposta #8 en: 24 Novembre de 2006, 23:27:37 »

Osti tu quines fotus!! Shocked  Jo també m'apunto al club de fans del Cadí. El cap de setmana que ve faré una petita excursioneta des de el Prat d'Aguiló fins al pas dels Gosolans. Es una zona molt maca. Si puc penjaré fotos.
En quant a la neu no és problema, el millor de les canals es pujar-les a l'hivern, quan estan glaçades i es puja molt ràpid amb piolet i crampons. A veure si el Piolet (el forero) s'anima i podem fer una sortida guapa que fa molt de temps que no ens veiem.

Fins aviat!
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
Risi
Cumulonimbus Calvus
**

el piri a vista d'ocell

« Resposta #9 en: 25 Novembre de 2006, 09:14:38 »

Osti tu quines fotus!! Shocked Jo també m'apunto al club de fans del Cadí. El cap de setmana que ve faré una petita excursioneta des de el Prat d'Aguiló fins al pas dels Gosolans. Es una zona molt maca. Si puc penjaré fotos.
En quant a la neu no és problema, el millor de les canals es pujar-les a l'hivern, quan estan glaçades i es puja molt ràpid amb piolet i crampons. A veure si el Piolet (el forero) s'anima i podem fer una sortida guapa que fa molt de temps que no ens veiem.

Fins aviat!

Be ja estic impacient per veure el resultat de les fotos que segur que serà ben xulo  Wink

veig que el Cadí te una colla de fans així el dia que Piolet s'animi haurem de fer tots plegats una excursió per alla dalt, encara que lo meu es patejar i fer senderisme com la proposta que fa Jack Frost
si ja parlem de canals glaçades, piolets i escalada això ja em va gran 
En línia

Pàgines: [1] 2 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió