Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Caminada al peu del Cadí (Llegit 338 vegades)
|
|
|
MONTSEC
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 673

|
quina canya de fotos noi ,el Cadí es una
montanya super guapa felicitats
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3633

Doncs això...!
|
Carai noi, quines fotos! Quin tros de muntanya el Cadí... Escolta, tinc una proposta per fer-te. Segur que hi haurà més d'un que s'apuntarà a la inciativa: - Per què no organitzeu tu i Piolet, coneixerdors de la zona, amb temps, una sortideta fàcil per aquesta perculiar i bonica serralada? Serieu uns bons guies, estic segur! 
Dicho está!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3681

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Osti tu quines fotus!! Jo també m'apunto al club de fans del Cadí. El cap de setmana que ve faré una petita excursioneta des de el Prat d'Aguiló fins al pas dels Gosolans. Es una zona molt maca. Si puc penjaré fotos. En quant a la neu no és problema, el millor de les canals es pujar-les a l'hivern, quan estan glaçades i es puja molt ràpid amb piolet i crampons. A veure si el Piolet (el forero) s'anima i podem fer una sortida guapa que fa molt de temps que no ens veiem.
Fins aviat!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|