Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Estacions d'esquí (Llegit 497 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
arbosenc
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4180

DOS, EL CRUSAITOO
|
Risi de que treballes??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MONTSEC
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 683

|
BONES VISTES RISI I LO DE LA NEU TRANQUILS QUE TOT ARRIBA
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 7181

Tardor 08, ja es aquí!
|
així tenim totes les pistes d'esquí no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13143

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Haureu de venir a la costa a fer esquí aquàtic 
Veniu, veniu que us fotrem els calerons de l'hivern
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2724

tardor al bisaura
|
m'he adonat de com som d'insignificants davant la natura... el paisatge desde aquesta zona es impresionant!! felicitats! Última cosa: crec que deixaré els estudis i aniré a treballar amb tu, perque no vegis!! ahir la molina, avui portainé, ves a saber demà!!  Es cert que som insignificants pero malauradament podem ser massa influents i decisius per la natura et recomano que no deixis els estudis, al menys si vols venir a treballar amb mi, alguna cosa et farà falta saber, encara que veient que ho puc fer jo segur que no cal saber-ne massa  demà em sembla que torno a repetir a la Molina o pot ser Vaqueira, aquesta última es la única que ja no arribem al cim amb cotxe i ja hi tenim que accedir amb helicòpter Ja trigues per posar les fotos d'avui de la molina o vaqueira!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
hospitalet de llobregat, barri de sant josep **tota la terra que el meu cor estima, des d'aci es veu en serres onejar**  pirineu oriental
|
|
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2538

el piri a vista d'ocell
|
m'he adonat de com som d'insignificants davant la natura... el paisatge desde aquesta zona es impresionant!! felicitats! Última cosa: crec que deixaré els estudis i aniré a treballar amb tu, perque no vegis!! ahir la molina, avui portainé, ves a saber demà!!  Es cert que som insignificants pero malauradament podem ser massa influents i decisius per la natura et recomano que no deixis els estudis, al menys si vols venir a treballar amb mi, alguna cosa et farà falta saber, encara que veient que ho puc fer jo segur que no cal saber-ne massa  demà em sembla que torno a repetir a la Molina o pot ser Vaqueira, aquesta última es la única que ja no arribem al cim amb cotxe i ja hi tenim que accedir amb helicòpter Ja trigues per posar les fotos d'avui de la molina o vaqueira!!! 
Doncs al final ni a un lloc ni a l'altre he tingut que anar per canvis de última hora al Pic de l'Orri 
Risi de que treballes??
No faig de pastor  Ja ho he comentat en alguna ocasió, soc tècnic de telecomunicacions per aquest motiu vaig tant sovint de muntanya en muntanya que es on hi ha els reemisors i enllaços i que solen estar a els cims per un tema de millor cobertura aquest últims dies anem una mica mes de bòlit que de costum, doncs se està implantant la TDT al pirineu
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3