Pàgines: 1 [2] 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: ¿Cuál es la zona española con mayor amplitud térmica anual? (Llegit 510 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6776
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Meteosuri, com vols que la màxima absoluta de Vic sigui de 20º!!!! Si a vegades al mes de novembre es passa de 20º a Vic. La màxima absoluta de Vic és de 41º, dades fiables del meu extensíssim arxiu meteorològic, climàtic, 10000 planes fotocopiades de revistes, 37 llibres. Aquesta màxima es va produir el 7 de juliol de 1982.
A Girona 57º d´amplitud, 42,5º de màxima el 13 d´agost de 2003, -14,5º de mínima el 16 de gener de 1985.
A Salt-Deveses 53,8º d´amplitud, 41º de màxima el 13 d´agost de 2003, -12,8º el 25 de desembre de 2001. Això només al període 2001-6.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3690

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
aaa, pensava que era d'un sol dia 
aixi jo no tinc dades...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
ENNRIX
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1402
|
Bien, pero me refería más a la diferencia entre el mes más cálido y el mes más frío  En Córdoba - Vistalegre, julio tuvo de media 29.8º y enero 8.5º. La diferencia: 21.3º. me has hecho buscar ..no mucho  tu media es muy alta de 29.8ºc pero te machacamos en los inviernos  Catalunya, año 2001 Población: La Pobla de Segur ( comarca-Pallars Jussà) 25.2ºc de media en agosto, -2ºc de media en diciembre: total 27.2ºc  es una zona muy continental Eppss medias medias
Buena amplitud en esa zona de todas formas 
En el norte de Córdoba este año.
Espiel (560 m.)
Enero: 3.9º Julio: 27.0º
Amplitud: 23.1º 
Y habrá que ver lo que tienen ... Baza, Guadix
|
|
|
|
|
En línia
|
El tiempo en Córdoba - Vistalegre. Clima mediterráneo-oceánico semicontinentalizado. Período 1994-2005: 18,8ºC y 828,0 mm.Máxima: 45.1º 23.07.1995 Mínima: -6.2º 28.01.2005 
|
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Missatges: 9389

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
Bien, pero me refería más a la diferencia entre el mes más cálido y el mes más frío  En Córdoba - Vistalegre, julio tuvo de media 29.8º y enero 8.5º. La diferencia: 21.3º. me has hecho buscar ..no mucho  tu media es muy alta de 29.8ºc pero te machacamos en los inviernos  Catalunya, año 2001 Población: La Pobla de Segur ( comarca-Pallars Jussà) 25.2ºc de media en agosto, -2ºc de media en diciembre: total 27.2ºc  es una zona muy continental Eppss medias medias Buena amplitud en esa zona de todas formas  En el norte de Córdoba este año. Espiel (560 m.) Enero: 3.9º Julio: 27.0º Amplitud: 23.1º  Y habrá que ver lo que tienen ... Baza, Guadix  epss te hablo de medias yo Catalunya, año 2001 Población: La Pobla de Segur ( comarca-Pallars Jussà)
25.2ºc de media en agosto, -2ºc de media en diciembre: total 27.2ºc
Venga buscame alguno para competir
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18941

Un xic de Tramuntana
|
tengo un mapa que he hecho de continentalidad ibérica , con resultados sorprendentes lo tengo en la Uni guardado , haber si el lunes lo pillo y os lo paso .
lo estuve haciendo para relacionar continentalidad con lluvia y distribucion de especies vegetales ..como resccioanban ante sitios continentales mas o menos lluviosos 
en el mapa me acuerdo que aparte de la zona que dice Roda , del Pallars , conca de Trem i Noguera , la zona de teruel evidentemente , la zona de los Monegros y sitios interiores de cuenca , del sur de castilla la mancha y el interior delN de Andalucía son lso que tenian valores mas altos .
me sorprendio algun lugar del interior de murcia
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|