Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
23 Novembre de 2008, 11:32:04
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Les desgràcies de Vallter
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] 4 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Les desgràcies de Vallter  (Llegit 948 vegades)
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 8149

Chubascos y granizos uralita.. alguien da mas?

Re: Les desgràcies de Vallter
« Resposta #20 en: 3 Desembre de 2006, 11:54:10 »

En línia

Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
meteosuri
Cumulonimbus Calvus
**

Gènere: Femení
Missatges: 3736

però els grallers i geganters de Vic som millors!!

« Resposta #21 en: 3 Desembre de 2006, 11:54:18 »

juas, és l'ostia!!!!

aquest es el que volia veure, aquest  Grin

En línia

La Gleva 490msnm, la plana de vic.         

Boja per la meteorologia i la muntanya Grin Grin

grallera de Vic!!!! (pluja assegurada despres d'una cercavila) Grin
Phoenix
Cumulus Congestus
*

Gènere: Masculí
Missatges: 1430

Everest..... el meu repte d'aquesta vida... :)

« Resposta #22 en: 3 Desembre de 2006, 12:29:13 »

Collons tu... si hi ha més neu al més de maig-juliol que ara.....

En volum, hi ha força més neu un inici de juliol que no pas ara.

Jejejej ... però tampoc és anormal una situació així ... no és pas la primera vegada que està tot pelat per la Puríssima.

Si es veritat, encara recordo algun any força pelat, però bueno... normalment ja per aquestes dates les coses començen a canbiar (per sort!!), encara recordo 2 anys errere quan vai anar a l'Aneto pel Gener.... Moltes zones van deixar molt que desitjar, sort que per la zona de l'hospital de Benasque ja semblava una altre cosa... 
En línia

Cerdanyola del Vallès - Serraparera
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Gènere: Femení
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia

« Resposta #23 en: 3 Desembre de 2006, 14:32:54 »

hostres, si que està malament vallter, a veure si fot una bona nevada ja...
En línia

Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm

"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar.
No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Missatges: 4111

Neu, neu!!!

« Resposta #24 en: 4 Desembre de 2006, 00:48:26 »

Fot llàstima veure el Pirineu així en aquestes dates tot i que no és el primer cop. Si no em falla la memòria, l'any 89 va ser un dels més xungos en aquest tema.

Però, qui sap, potser d'aquí unes setmanetes en queixarem per l'excès de neu i el perill d'allaus!

Aviat caurà el primer tou de neu guapuuuu... espero! Per cert, la nocturna al "Basti", s'activarà llavors?  Wink
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Missatges: 34740

« Resposta #25 en: 4 Desembre de 2006, 00:54:06 »

Jejejeje ... veig que li tens ganes al Basti de nit.

Colta ... estigues atent, pq qualsevol dia d'aquests t'ho dic; prepara raquetes Wink

En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

AlexJB
Cumulus Mediocris

Missatges: 998

Unha, Naut Aran

« Resposta #26 en: 4 Desembre de 2006, 02:40:27 »

Vallter és una estació que viu de dos nevadas abundants duran la temporada y despres res de res, no es un lloc de nevades, el que pasa es que com de fred si que en fa dons la que cau es conserva, aixó si no fot un vent de collons que alla s'endur la neu de forma dramatica.

Boi Taüll viu de moltes nevades a l'any pero allà el vent del nort fa estralls=Espot=Por Ainé

La molina y la masella viuen de la neu artificial, ya que alla de nevades abundants poques y de nevades en general similar a Vallter o menys. Aquestes estacions abans dels canyons feien pena molts anys.

El Pirineu Oriental la estació més seca y de forma molt clara és l'hivern, els de influencia del nord està més equilibrat que son Baqueira y Tavascan aquestes a part de tenir una cuantitat considerable de nevades els vents les respecten molt més si no es que fa un sur de collos pero són extranys, y els del Pirineu central que nomes es Boi y una mica Espot dons tenen menys neu que el que les del nord pero el vent toca el que no sona, pero estan millor que les de més a l'est.

Ja no parlen de le prepirinaiques, que basicament es Port del Comte ja que Rasos.... que allà exclusivament viuen de la neu artificial, en el pasat aquesta estació obria temporada si temporada no pero la tecnologia els hi brinda poder obrir cada any.
En línia

Unha, Naut Aran,Val d'Aran, Lleida.
42º43' N, 0º55' E a 1305m de altitud
7.7 Medja anual.
Mitja del mes més frid -1.1, Mitja del mes més calid 16.4
Dades diaries http://www.polosdelfrio.net/
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #27 en: 4 Desembre de 2006, 11:17:02 »

Fuassssssssss.... 

Fantàstiques a pesar de que no hi ha neu
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Phoenix
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1430

Everest..... el meu repte d'aquesta vida... :)

« Resposta #28 en: 4 Desembre de 2006, 14:22:15 »

Vallter és una estació que viu de dos nevadas abundants duran la temporada y despres res de res, no es un lloc de nevades, el que pasa es que com de fred si que en fa dons la que cau es conserva, aixó si no fot un vent de collons que alla s'endur la neu de forma dramatica.

Boi Taüll viu de moltes nevades a l'any pero allà el vent del nort fa estralls=Espot=Por Ainé

La molina y la masella viuen de la neu artificial, ya que alla de nevades abundants poques y de nevades en general similar a Vallter o menys. Aquestes estacions abans dels canyons feien pena molts anys.

El Pirineu Occidental la estació més seca y de forma molt clara és l'hivern, els de influencia del nord està més equilibrat que son Baqueira y Tavascan aquestes a part de tenir una cuantitat considerable de nevades els vents les respecten molt més si no es que fa un sur de collos pero són extranys, y els del Pirineu central que nomes es Boi y una mica Espot dons tenen menys neu que el que les del nord pero el vent toca el que no sona, pero estan millor que les de més a l'est.

Ja no parlen de le prepirinaiques, que basicament es Port del Comte ja que Rasos.... que allà exclusivament viuen de la neu artificial, en el pasat aquesta estació obria temporada si temporada no pero la tecnologia els hi brinda poder obrir cada any.

Doncs ja veus.... realment a vegades em paro a pensar que foten algunes estacions d'esquí en segons quins llocs.... xq els Rasos.... buaaa!! Si allí gairebé no cau res per poder esquiar, l'any passat a la molina-massella estava força bé.

Jo em decanto per les estacions franceses, allí reben més neu generalment. Sobretot Les Angles (fantàstiques per fer Snow!)  Wink
En línia

Cerdanyola del Vallès - Serraparera
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3837

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis

« Resposta #29 en: 6 Desembre de 2006, 00:44:32 »

Ara fa un any hi vam pujar de nit amb un metre ben bo de neu.

Aiiiiissss!!!       quina nit la d'aquell any!!!
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
Pàgines: 1 2 [3] 4 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió