Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Alternativa al VWS (Llegit 1029 vegades)
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3661

Rumio?doncs existeixo...si em deixa el forat negre
|
Home jo trobo que es fer una mica el cabra, si vas de linux vas de linux, per fer aixó jo em quedaria amb Windows natiu i ja està. A més, hi ha emuladors i virtuals PC que no controlan els ports RS232, o sigui que no tindrias comunicació amb la consola. Asegura't abans de començar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11363

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Home jo trobo que es fer una mica el cabra, si vas de linux vas de linux, per fer aixó jo em quedaria amb Windows natiu i ja està. A més, hi ha emuladors i virtuals PC que no controlan els ports RS232, o sigui que no tindrias comunicació amb la consola. Asegura't abans de començar.  Gràcies pel consell, però vist les alternatives que hi han al VWS, lo de l'emulador pot ser una bona opció. També em miraré això que dius. Quedar-me amb windows pot ser un suicidi com m'està passant ara, cada dos per tres, l'apache es queda a la parra, l'unica solució vàlida em diu actualitzar al SP2, ho vaig probar un cop, i no se per quina regla de tres em quedo sense internet, vaig probar 50.000 combinacions amb el firewall del , però no havia forma, vaig tindre que desinstalar-lo un altre cop
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12996

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
L'emulador el pot fer anar mentre busca un soft natiu que li vagi amb linux...
O directament que es posi el de l'ozono, que sembla el té bastant afinat, no ??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Frank242
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 107

Chirivella (L'Horta Sud) - Valencia
|
Jo m'he passat també a la mafia Ubuntu fa poquet, i vaig pillar-me un ordenador antiguet, un P-III a 550 MHz 128 Mb Ram i el tinc dedicat exclusivament per a l'estació i com servidor, de moment està correguent baix una instalacio neta del "Windows Unatended" (molt recomenable) i nomes els programes imprescindibles: NOD32, Agnitum Outpost, Weather Display i Apache i de moment va tot com la seda.
A lo millor i com m'agrada experimentar coses noves en informatica, li done l'any que ve una ulladeta a l'Ozono i si no es massa complicaet i "ta wapo" em passare al 99,99% a Linux i deixare una particio en el Windows per 4 cosetes.
El que tinc clar es que cada volta m'agrada mes Linux, yo soc l'amo de la maquina i no al reves com fan els Mierdows
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3661

Rumio?doncs existeixo...si em deixa el forat negre
|
A veure una cosa, vosaltres que ho domineu més, si lo que comento pot ser factible.
Tinc un disc dur de 160 Gb que és el que haig de montar al pc que em compri per a fer anar el server i l'estació. Es pot connectar al pc que tinc ara i instalar ja el Ubuntu, per a que quan tingui el pc nou tant sols sigui treure d'un pc i posar a l'altre? Així ja aniria montant tot el sistema (pasar dades, instalar programes, etc...) i llavors ja seria desmontar el pc que estic ara i montar-ho tot a la nova ubicació.
Els experts passin per aquí, gràcies.
Jo de tu no ho faria foraster... je,je...
Quan instal.les un sistema operatiu el s'inicia un proces de detecció de dispositius de hardware per instal.lar els controladors adients. Si despres canvies el disc de màquina el més probable es que no arrenqui perque no trobarà res del hardware que havia detectat durant l'instal.lació. Això es podia fer abans amb MS-DOS, W95 i W98 (amb aquest últim ja donava alguns problemes), però amb els sistemes operatius actuals el més probable és que no funcioni. O sigui que si vols pots instalar el S.O. per anar-te familiaritzant amb el sistema però no et servirà de res de cara a la màquina nova. A no ser que... el Linux sigui tan fantàstic que es reconfiguri tot sol i t'arrenqui sense problemes, això ho desconec.
Sort!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1786

Fals (Bages) 400 msm
|
Jo del linux sóc un profà total. Faig servir el Weather Display amb Windows i a mi em va molt bé, a més el suport en cas de necessitat és impecable. El el fòrum del WD he llegit comentaris de gent que fa servir la versió Linux i parlen molt bé.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|