|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14124

|
Pues no veas qué esclafit... para reventar muros y levantar techos de obra... tela
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14124

|
Acàben de dir-ho al telenotícies... Han parlat de TORNADO. També han ensenyat més imatges...
Es que es veu clarament en les destrosses... Molt fort hauria de bufar un vent horitzontal per causar tot allò...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
joprife
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 380

Vacarisses 425 m.
|
Doncs jo us saludo desde Londres on estic de vacances, ara des de l'hotel, on m'he conectat......no sabia res del tornado fins que m'ha trucat me mare i 'ho ha dit......si que us puc dir, que des de que vem arribar ahir fot unes ventades impressionants, i de quan en quan tempestes, com la d'aquest mati amb llamps i trons.....nosaltres anavem en autobus i ha estat bastant heavy. No hem vist res del tornado, pero repeteixo feia un vent huracanat.....a veure dema que tal.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13008

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Les destrosses que s'han vist per TV eren bastant canyeres.. pareds senceres en cases de 2 plantes totalment al terra.... teulades i totxos a grapats...
No sé que collons haurà sigut, però té la pinta d'algo fort, segons diuen un tornado.... doncs s'ha quedat a gust el bitxo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9444

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
yo por el destrozo F3 minimo, esto no son casas americanas de madera y el destrozo es muy importante
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Abel
El feniquitador - (José Velez)
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1178

|
Pero F4 o F5 tampoco; eso es arina de otro costal y un F5 simplemente no deja nada en pie aunque sean casas de ladrillo y creo que un F4 dejaria muy poco en pie; es que son velocidades de viento muy superiores a las de un huracan a lo que se suma una presion bajisima. Yo apuesto por F2 tirando a F3 o quiza F3 pero de esclafit nada.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡