Pàgines: 1 2 3 [4]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Les desgràcies de Vallter (Llegit 834 vegades)
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3634

Doncs això...!
|
Jejejeje ... veig que li tens ganes al Basti de nit. Colta ... estigues atent, pq qualsevol dia d'aquests t'ho dic; prepara raquetes  Siiii.... vaig pujar-hi de nit l'any 2000 i va ser una gran experiència...
OK. "Sistema d'alertes activat..."
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34324

|
Ha fallat bastant aquest front al Pirineu, només cal veure la precipitació de Ripoll per exemple ... mmm, a veure en dies vinents.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 6853
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Molt poca neu, esperem que arribi algun dia o altre. Però altres hiverns (1988-89, 1989-90, 1994-95) era una cosa molt similar a l´actual. A Núria el meu ex professor Agustí Xercavins en la seva tesi doctoral "El clima de los Pirineos Orientales" diu que hi ha molta neu (més d´1 metre entre febrer i març), i parla dels anys 70, però n´hi ha poca, 30 cm al desembre.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Pàgines: 1 2 3 [4]
|
|
|
|
|