Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: 15" o 17"? (Llegit 745 vegades)
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9992

|
El Garil et dirà que com més gran millor. Jo et diré que amb el de 15" n'hi ha suficient, perquè una resolució de 1024x768 la mostra amb total nitidesa i a més estalvia bateria. Una pantalla més gran necessita una tarja de vídeo més potent, i els portàtils normalment van justets.
Però és que a més, jo no recomano mai portàtils. Són pijades, i per treballar és molt millor un estacionari.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11439

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
El Garil et dirà que com més gran millor. Jo et diré que amb el de 15" n'hi ha suficient, perquè una resolució de 1024x768 la mostra amb total nitidesa i a més estalvia bateria. Una pantalla més gran necessita una tarja de vídeo més potent, i els portàtils normalment van justets.
Però és que a més, jo no recomano mai portàtils. Són pijades, i per treballar és molt millor un estacionari.
Resulta que a l'habitació on tinc ara muntat el "despatx", a principis d'any ha de ser l'habitació per al crio petit, i no tinc cap habitació més lliure on poder ficar el pc. Es per això que haig de desmantelar aquest pc que estic ara (que suposo que finalment serà el server) i comprar-me un portàtil, per a poder gaudir d'internet. Si no fos per això, segueixo amb la meva torre, no cambio per "pijeria", ho faig per "necesitat"
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13008

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Sobretaula a sac... de 20" cap amunt....
Amb portàtil màxim un 15" o 15,4" (es el que jo tinc i vas "sobrat" ) si no és un mort per transportar i la batería dura una cagarada... Si és un macbook pro, tant se fot, val un ou però la batería dura un colló i el 17" és lleuger i superfí... això sí.. es paga.
Per cert no em vull fotre on no em demanen, però perquè en lloc d'un portàtil no et compres primer una estació meteo i et desfàs de la cagarada d'oregon que tens que tants de maldecaps et dona ?? Només es una suggerencia
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3310

|
Ara mateix escric des del meu, un 15,4'' Toshiba.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9992

|
Posats a gastar calers en un portàtil que no podràs ampliar, si és per problemes d'espai, mira't un estacionari petit, que n'hi ha de molt guapos. I és estacionari!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30360

|
Barebone...
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3681

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
mini-pc...
|
|
|
|
|