Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: ¿Qué situación meteorológica había el día que tu naciste? (Llegit 459 vegades)
|
arbosenc
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3941

DOS, EL CRUSAITOO
|
Yo vaig neixer el 17 d'agost dle 1992 algu pot posar algun mapa d'aquell dia?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
arbosenc
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3941

DOS, EL CRUSAITOO
|
no lo pillo...  igualment gracies surfin
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3556

Doncs això...!
|
23 de febrer 1971

Tramuntana a Catalunya. No va ser el dia més fred de la història dels 23F, sobretot comparat amb el 81. Jo era un nen, però molts que conec es van quedar gelats!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5211

Informàtic desaprofitat
|
Doncs la meva va ser:

Diuen que vaig néixer un dia de nevava. Que en el camí entre Calonge i Girona vaig estar a punt de treure el cap i dir "ondia, neva" i si hagués sigut nena (que va a ser que no), segons les monges (era l'Aliança), m'havien de posar Neus (que va a ser que tampocu).
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|