Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3305
|
M'agradaria saber com puc controlar el meu ordinador que es troba a Ontinyent quant estic a València entre setmana... des d'un portátil que tinc conectat a internet al pis que tinc a València. Més que res per a reconectar-lo a internet quan es desconecta, o qualsevol moguda d'aquestes als que ens té acostumats el VWS... No vull fer-me hacker... 
Sé que necessitaria la IP del PC... però... i alguna cosa més necessite? Per altra banda, m'agradaria saber quin software gratuit m'aconselleu... per a Windows.
Ah! Altra cosa... tindré problemes amb el antivirus? Com puc solventar-ho? Tinc el Kapersky.
Gràcies...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Yo lo hago con el VNC...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Gràcies per l'explicacióooooooooooo !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12994

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Amb el mierdows pofessioná.... no té l'opció d'escriptori remot sense VNC's d'aquestos ??
A part necessites una ip fixa.. si no la tens has de configurar-te un subdomini per ip variable a:
https://www.dyndns.com/ Posteriorment configurar el router pel nou subdomini i obrir els ports corresponents per accedir exteriorment des de l'altra pc...
Má o meno e azí
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Nem per parts...
Qué es un VNC?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Exacto... es un "pograma" 
Como funciona y todo eso.......... ? haces doble clic en el icono del VNC y después de usuario y contraseña ya puedes trabajar con el otro ordenador... es fácil, eh ??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|