Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
20 Juliol de 2008, 08:19:59
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dies Irae (MeteoTortosa)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Menos contaminación
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 4 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Menos contaminación  (Llegit 929 vegades)
Neucat
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 7051

La alegría, está de moda, en Radiolé 96.0 FM

Menos contaminación
« en: 15 Desembre de 2006, 16:13:44 »

Hoy he escuchado en la tv3 que el ministro de medio ambiente quiere apliacar una serie de medidas para reducir la contaminación en Cataluña. Ya era hora.
Una de las que parece que produce más polémica es la de bajar el límite máximo permitido de la velocidad máxima en las comarcas con más contaminación, Baix Llobregat, Barcelonés, y los dos Vallesos.
El límite sería de 80km/h.
Se comenzaría aplicar en el mes de Mayo.
Que os parece?
En línia

A 30m de altura y mirando hacía Collserola.
Viento predominante el Catabático por la mañana y la marinada por la tarde.
Si no fuera por el hombre, nuestros mares y nuestros bosques lucirían azul y verde.

http://www.telefonica.net/web2/meteosantboi/
Phoenix
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1435

Everest..... el meu repte d'aquesta vida... :)

Re: Menos contaminación
« Resposta #1 en: 15 Desembre de 2006, 18:08:56 »

La mejor manera no es bajar el límite de velocidad, así solamente salimos nosotros perjudicados, a 80 km/h?? eso en carretera solamente?? También incluye las autopistas?? Entonces porqué las seguirán cobrando??

La mejor manera de reducir la contaminación és que aumenten la calidad y disponibilidad del transporte público, és decir, que sea lo suficientemente bueno como para no perder el tiempo. Creo que el transporte público es para la gente con tiempo....

Yo vivo en Cerdanyola del Vallés, trabajo en sabadell y estudio en la UAB (a 4 km de casa), parece que lo tengo bastante bien todo no?? Pues mirad:
· Para ir a la uni, el autobús A3 siempre viene llenecito a eso de las 8:30 de la mañana y casi nunca para en las paradas de bus que tengo cerca de casa. 2 Cosas, o llegas tarde a clase y te esperas al de las 9 o llegas 1 hora antes a la universidad.
· Trabajo en Sabadell, en un restaurante, empiezo a las 7 de la tarde (ahora voy ya para allá), tardo en ir aproximádamente 1 hora (hay mucho tráfico y el B2 a veces no pasan todos). Y para volver tardo en transporte público más de 2 horas para llegar a mi casa, total, que para hacer una jornada de 6 horas he tenido que emplear 3 más.

Yo no tengo tiempo, por eso mismo me desplazo en motocicleta, no veo combeniente que se baje el límite de velocidad, ya que entonces no llegamos a los sitios ni levantándonos media hora antes... Ýo, si tengo buen transporte público, lo usaré, pero creo que es desastroso!  Undecided
En línia

Cerdanyola del Vallès - Serraparera
torreneules
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2543

fageda montseny

« Resposta #2 en: 15 Desembre de 2006, 21:40:34 »

estoy muy de acuerdo con la medida, y además puede darse el caso, como en las rondas que la disminución de velocidad, sirva para menos siniestralidad, por lo que se podrían reducir los atascos diarios..
En línia

hospitalet de llobregat, barri de sant josep

**tota la terra que el meu cor estima,
des d'aci es veu en serres onejar**

Novençà
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2980

« Resposta #3 en: 15 Desembre de 2006, 22:05:18 »

No creo que sea la solución, a menor velocidad en hora punta mayor concentración de vehiculos y mayor concentración de CO2, creo que buscan la sensibilidad de las personas con cosas como la contaminación, la siniestralidad en lugar de mejorar un trasporte público que si la gente no utiliza, es porque no funciona.
Creo que estan en un plan en el que no tienen ni idea de como arreglarlo. ¡Solución facil! hagamos que lo que hoy funciona sea un caos para que la gente termine en el trasporte público sin gastarnos un duro(creo que es el pensamiento de los politicos de hoy, mas pasta para mi bolsillo y menos para el pueblo).
En línia

Montigalà, Badalona a 66 msnm.
http://meteobdnmontigala.blogspot.com/
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6522

no puc amb l´ecologisme integrista

« Resposta #4 en: 15 Desembre de 2006, 22:16:29 »

ja seria hora que els de MA , comencessin a tocar una mica la flauta per Barcelona i Rodalies ....

Plenament d´acord ..... si senyor ....

i si no tots amb tren i  bus , ja m´agradaria a mi tenir les infreestructures ferroviaries i de tranport públic aqui dalt ....
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Neucat
Cumulonimbus Incus

Missatges: 7051

La alegría, está de moda, en Radiolé 96.0 FM

« Resposta #5 en: 15 Desembre de 2006, 23:41:53 »

Ya ves Surfin nos quejamos y los del interior que?
Yo veo muy bien lo de ir a 80km/h vamos que ir con la 5 y a asin se va a pocas revoluciones.
Yo ya lo hago tengo un coche que tiene 18 años y al no ser que tenga que hacer algun viaje largo, más de 100km no paso de 90km/h y la verdad que el ahorro es importante de  gasolina, tengo un 1.2 y circular con la 5 a 90km/h no pasa nada, todavia no me he muerto.
Y dijo yo porque tantas quejas, la escusa que siempre hay caravana, pues ya está, dejarlo que cambien la señal, si siempre estan parado que más da que la cambien no?
Eso si, que cuando pongan el límite ponga un radar que si no, no sirve de nada el cambio de señal.
Esto es un factor, tambien en la nueva ley potencian el transporte público, ampliando lineas, etc
En línia

A 30m de altura y mirando hacía Collserola.
Viento predominante el Catabático por la mañana y la marinada por la tarde.
Si no fuera por el hombre, nuestros mares y nuestros bosques lucirían azul y verde.

http://www.telefonica.net/web2/meteosantboi/
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3185

Termi-meteo... :P

« Resposta #6 en: 16 Desembre de 2006, 01:01:00 »

Potser s'hauria també d'incertivar a les empreses que fabriquin, ja no només cotxes que contaminin poc, sinó que funcionin amb energies alternatives; alhora que baixar impostos al consumidor final d'un d'aquests vehicles.

Per molta gent no hi ha alternativa al cotxe. El tema del transport públic em sembla que és per omplir-se la boca de bones intencions i prou...  Roll Eyes
Mireu la xarxa viària per exemple, fa vergonya, si no, aneu a Vic, a Ripoll o a Ribes, aneu! (a Puigcerdà ja no m'atreviexo a dir-ho... podrieu morir de vells  Evil ).
I el tema metro i bus, a Barcelona, supercentralitzat i radial.
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8404

« Resposta #7 en: 16 Desembre de 2006, 01:18:32 »

va per déu això és una falacia amb l'unic sentit de recaudar diners amb els Radars i les multes.....si no que algú m'explique que contamina més, els cotxes que van per l'A7 a 120 km/h (si poden, peruqé entre setmana és fa dur...)  o tots les que estàn parats a la ronda de dalt o la del litoral o a qualsevol carrer de Barcelona, Hospitalet o Sabadell? a veure qui es el guapu que cuan no hi hagi tràfic, cap el tard o els caps de setmana podrà anar de Terrassa a Barcelona a 80 Km/h?? 7

ja seria hora que els de MA , comencessin a tocar una mica la flauta per Barcelona i Rodalies ....

i si no tots amb tren i  bus , ja m´agradaria a mi tenir les infreestructures ferroviaries i de tranport públic aqui dalt ....
no em foteu, hi han mesures molt més adecuades que no aquesta merda que l'unic que busca és el caler fàcil....a mi si em posen tranport públic, no dubteu que no agafaré el cotxe per anar enlloc, per dins de Barcelona ja no ho faig, però mentre tingui que fer 6km a peu, o pagar-me un taxi  per anar des de l'estació de tren més propera fins al polígon on treballo no em queden més ous que anar en cotxe...és a dir que en contes de solucionar-me el problema (aumentar el transport públic), me'n creen un de nou, que si em paso de 80 em foten el carnet i em quedo sense poder anar a currar....
En línia
Phoenix
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1435

Everest..... el meu repte d'aquesta vida... :)

« Resposta #8 en: 16 Desembre de 2006, 04:02:56 »

va per déu això és una falacia amb l'unic sentit de recaudar diners amb els Radars i les multes.....si no que algú m'explique que contamina més, els cotxes que van per l'A7 a 120 km/h (si poden, peruqé entre setmana és fa dur...)  o tots les que estàn parats a la ronda de dalt o la del litoral o a qualsevol carrer de Barcelona, Hospitalet o Sabadell? a veure qui es el guapu que cuan no hi hagi tràfic, cap el tard o els caps de setmana podrà anar de Terrassa a Barcelona a 80 Km/h?? 7

no em foteu, hi han mesures molt més adecuades que no aquesta merda que l'unic que busca és el caler fàcil....a mi si em posen tranport públic, no dubteu que no agafaré el cotxe per anar enlloc, per dins de Barcelona ja no ho faig, però mentre tingui que fer 6km a peu, o pagar-me un taxi  per anar des de l'estació de tren més propera fins al polígon on treballo no em queden més ous que anar en cotxe...és a dir que en contes de solucionar-me el problema (aumentar el transport públic), me'n creen un de nou, que si em paso de 80 em foten el carnet i em quedo sense poder anar a currar....

100% d'acord...
El problema és el transport públic, considero que es una p.me.
El més important que hi ha a la vida és el Temps, i jo no puc perdre el temps anant amb autobús als llocs, trigues com 3 ó 4 vegades més que el que trigo amb moto.
Jo plego de la feina, a la 1 o a les 2 de la nit, a vore qui te ganes de trigar 2 hores a arribar a casa, sabent que el dia seguent et lleves a les 8 per anar a la universitat... Qui te collons a anar sempre amb el bus??? Que m'ho digui.  Wink
En línia

Cerdanyola del Vallès - Serraparera
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Missatges: 34199

« Resposta #9 en: 16 Desembre de 2006, 08:03:19 »

Abans per aquí erem capdavanters en tot ... ara al final, serem el "hazmereir" del pais.

Estan ben sonats aquets que manen, no són ja prou cares les autopistes, que ara a sobre, com 50 anys enrera ... a 80 km/h.

Ara ja no hi ha la Tura, però veig que continua havent-hi la mateixa sed de robar, i mira que això arriba des de Medi Ambient.
En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Pàgines: [1] 2 3 4 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió