Pàgines: 1 [2] 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: Menos contaminación (Llegit 930 vegades)
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34199

|
Yo vivo en Cerdanyola del Vallés, trabajo en sabadell y estudio en la UAB (a 4 km de casa), parece que lo tengo bastante bien todo no?? Pues mirad: · Para ir a la uni, el autobús A3 siempre viene llenecito a eso de las 8:30 de la mañana y casi nunca para en las paradas de bus que tengo cerca de casa. 2 Cosas, o llegas tarde a clase y te esperas al de las 9 o llegas 1 hora antes a la universidad. · Trabajo en Sabadell, en un restaurante, empiezo a las 7 de la tarde (ahora voy ya para allá), tardo en ir aproximádamente 1 hora (hay mucho tráfico y el B2 a veces no pasan todos). Y para volver tardo en transporte público más de 2 horas para llegar a mi casa, total, que para hacer una jornada de 6 horas he tenido que emplear 3 más.
Si tothom es posés d'acord en utilitzar el transport públic existent, donariem un bon mal de cap als que manen; sencillament pq és insuficient, sigui quin sigui el mitjà que facis servir.
Jo ara mateix, si vull anar en transport públic a Sabadell per exemple, des de Collbató ... em tornaria boig, hauria d'agafar un bus fins a Martorell ... d'allà un altre fins a Terrassa (per una carretera de corves interminable; a veure si de vell hi puc arribar anar amb el quart cinturó) i d'allà podría anar amb bus o en tren fins a Sabadell. Potser estaria dues hores entre el trajecte i els enllaços.
Això a Madrid (ens han passat la mà per la cara 10 cops), és impensable.
Aquella gent va per feina, simplement s'ha deixat estar de tonteries hi han fet; tenen una xarxa de carreteres de collons i un transport públic admirable ... i nosaltres: a 80 km/h; això si no estem parats a l'autopista, o dins d'un túnel de la RENFE.
Fa pena.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21589

Nova Zodiac
|
Pero ...... es posible anar a mes de 80km/h per les rodalies de BCN??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6522

no puc amb l´ecologisme integrista
|
Potser s'hauria també d'incertivar a les empreses que fabriquin, ja no només cotxes que contaminin poc, sinó que funcionin amb energies alternatives; alhora que baixar impostos al consumidor final d'un d'aquests vehicles. Per molta gent no hi ha alternativa al cotxe. El tema del transport públic em sembla que és per omplir-se la boca de bones intencions i prou... Mireu la xarxa viària per exemple, fa vergonya, si no, aneu a Vic, a Ripoll o a Ribes, aneu! (a Puigcerdà ja no m'atreviexo a dir-ho... podrieu morir de vells  ). I el tema metro i bus, a Barcelona, supercentralitzat i radial. si, es el que dic, jo si tingues un servei public com deu mana, per anar a l´aeroport del prat per:ex, mil peles si agafo el cotxe, però tardar 5 hores a baixar a l´aeroport amb transport public, com que no...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
La gente ahora debe empezar a saber donde están los radares y tb en cierto modo a correr menos, y a esta pandilla de ladrones les debe entrar menos pasta. Pues a sacar pasta de donde sea, ahora con la excusa del medio ambiente.
Luego eso si, ellos en coche oficial, si hace falta a 150 km/h con el pirulo azul, y adelantando por la derecha.
Y burros nosotros que claudicaremos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
Ya os lo dije ... no votéis, que esto de la política es una tomadura de pelo.
Mande quien mande ... hará por manera de darte por el culo y sin vaselina.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12682

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
Nos quedamos en casa paseando el perro, y ni busus ni ostias.......
O venid a vivir a cambrils, lo tenemos todo a un paso de casa........ 
Em foten gracia els de la city amb els seus maldecaps del transport... amb unes autopistes, cinturons, metros, línies de busos i la mare que em va parí que nosaltres no somiem ni al 3025 D.C. 
Us fotía jo una temporadeta a treballar per les 3 províncies restants amb un ruc i un carro amb la merda de carreteres que fa 70 anys no arreglen ni milloren, veuríes tú quan arrivessiu a barssalona.. el metro us semblaría el TGV 
Us queixeu de massa farts...... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3 4