Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
22 Agost de 2008, 00:03:13
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Les ultimes llums (meteosuri)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Compra GPS
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 4 5 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Compra GPS  (Llegit 1975 vegades)
JordiGPS
Cumulus Humilis
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 439

Lo millor

Re: Compra GPS
« Resposta #10 en: 3 Gener de 2007, 22:30:18 »

Parlant de programes per a PPC:

Quin recomanes el Compe GPS o l'Ozi explorer?

Estic estudiant el tema d'una PDA + GPS bluetooth i m'agradaria tenir-hi un programa d'aquests...

Ciao!

Prova els dos. Es poden descarregar les versions i provar-les en mode "demo"

L´OZI està aturat en desenvolupament. L´autor és australià i fa un parell d´anys que no l´evoluciona. Crec que només està en anglès ...
El Compe està en continua evolució i l´autor és català. El servei de consultes es pot fer
en un foro propi i és bastant dinàmic. El pots configurar en català.

L´OZI va sortir primer i està molt arrelat, però posats a "comprar" el Compe, sense dubte.

En línia

boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2349

« Resposta #11 en: 4 Gener de 2007, 13:14:48 »

Estic estudiant el tema d'una PDA + GPS bluetooth i m'agradaria tenir-hi un programa d'aquests...

Ciao!

L´OZI està aturat en desenvolupament. L´autor és australià i fa un parell d´anys que no l´evoluciona. Crec que només està en anglès ...
El Compe està en continua evolució i l´autor és català. El servei de consultes es pot fer

L´OZI va sortir primer i està molt arrelat, però posats a "comprar" el Compe, sense dubte.

D'acord amb tot aixó. El Compe té coses molt bones: mosaic/superposició de mapes, 3D integrat, descàrrega dinàmica de totes les fonts que tenim per aquí ....

L'únic que puc dir en contra és que s'em ha penjat vàries vegades, cosa que no m'ha passat mai amb l'Ozi. De totes maneres havia sigut en versions de fa temps i efectivament l'evolució és constant.
En línia
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8409

« Resposta #12 en: 4 Gener de 2007, 13:23:35 »

Ciao!

els dos si fa no fa són pràcticament iguals, teniu raó que el compe està més en evolució, però tambè és més "jove" i ho requereix així mentre que l'Ozi ja té implementades moltes coses....jo faig servir els dos i em van força bé....

Quin creieu que és el millor GPS per a excursionisme, per a carregar-se els mapes de l'Alpina digitalitzats...per exemple?

Aquí hi ha el problema !  No en sé cap dels "compactes" que permeti carregar mapes ràster de manera pràctica, funcional, etc. En alguns casos sembla que es poden fer algunes trampes, però no ho veig clar.

Per això si que té un clar advantatge un PDA amb soft com CompeGPS o OziExplorer, però té l'inconvenient de que si vols capturar track l'has de tenir engegat tota l'estona i l'autonomia és molt limitada. (Si el vols anar engegant momentàneament, per veure/confirmar per on passes, cap problema !)

El desenvolupament de GPS tipus excursionista sembla que està molt aturat des de fa anys, quan tot el consum s'ha decantat cap a PDA + GPS Bluetooth (navegadors).

Sé que Magellan ha tret algun GPS maco, però per ús professional i caríssim.
en ràster no hi ha cap GPS que puguis carregar mapes, sí ho pots fer si els tranformes en vectorials, mitjançant certs programes que et deixen accedir al GPS i colocar-los, però no són programes "oficials" si perds quelcom és el teu problema.

Jo de totes maneres per anar per la montanya prefereixo si haig d'agafar tracks o waypoint, fer servir el meu etrex groc de tota la vida, i si necessito conectar a la PDA utilitzo la meva Hp de fa deu anys quasi, que em va la mar de bé, la conexió és per cable, però té la ventatge que el GPS t'ho guarda tot.....
En línia
Frank242
Cumulus

Missatges: 107

Chirivella (L'Horta Sud) - Valencia

« Resposta #13 en: 4 Gener de 2007, 17:26:35 »

Jo tambe veig mes evolucionat el Compe, pero la versio que tinc si fique una ortofoto en tot moment tinc el rellonge de la PDA indicant que esta carregant el mapa, i mes de 4 vegades se m'ha penjat i m'ha tocat fer un soft-reset. Com diu boira igual un dia d'estos em baixe la ultima versio que ha eixit que diuen que es mes lleugera i li fique una miradeta, pero si continua igual, em quedare en l'Ozi que sera mes "espartà", pero ni un problema m'ha donat, i en ortofotos mes pesades que les que han penjat al Compe.
En línia
Mammatus
Cumulus Humilis

Missatges: 403

Terrassa (Can Palet de Vistalegre)

« Resposta #14 en: 4 Gener de 2007, 20:00:40 »

Per comentar una coseta més... si et decideixes per un GPS bluetooth + PDA; mira que el GPS tingui el chipset SIRF III; que és el que més sensibilitat té avui en dia.

Fa pocs mesos que van treure una nova versió d'aquests SIRF III que encara consumeixen menys bateria. Una bona opció és el nou HOLUX 240; fes servir www.sangoogle.com i veuràs característiques; preus, etc.

Adeu!
En línia

Po fueno, po fale, po malegro...

5Jotas, el meu blog fotogràfic:
www.jjjjj.es
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2349

« Resposta #15 en: 5 Gener de 2007, 07:50:00 »

Per comentar una coseta més... si et decideixes per un GPS bluetooth + PDA; mira que el GPS tingui el chipset SIRF III; que és el que més sensibilitat té avui en dia.

Confirmo que la diferència és abismal.
En línia
desferracavalls
Cumulus

Missatges: 108

« Resposta #16 en: 7 Gener de 2007, 16:29:09 »

Heu comprat mai un cable aqui:http://www.elgps.com/
En línia
JordiGPS
Cumulus Humilis

Missatges: 439

Lo millor

« Resposta #17 en: 7 Gener de 2007, 17:10:10 »

Si. Fiable al 200%

És un tio de Cordoba que es diu Antonio Rodriguez Franco, que té aquesta web desde fa molts anys, és el traductor del Oziexplorer a l´espanyol, i en sap un colló.

És molt seriós i responsable. Jo vaig tenir problemes per culpa de Correus, i s´en va
preocupar molt fins que li vaig confirmar l´arribada.

En línia

Cruck
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1785

Fals (Bages) 400 msm

« Resposta #18 en: 20 Gener de 2007, 12:09:38 »

Si. Fiable al 200%

És un tio de Cordoba que es diu Antonio Rodriguez Franco, que té aquesta web desde fa molts anys, és el traductor del Oziexplorer a l´espanyol, i en sap un colló.

És molt seriós i responsable. Jo vaig tenir problemes per culpa de Correus, i s´en va
preocupar molt fins que li vaig confirmar l´arribada.

Ho reafirmo completament.
Acabo de comprar un GPS i el servei i atenció són excel·lents.
En línia

NEUinBLL
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1063

Gavà -Baix Llobregat- ( BCN )

« Resposta #19 en: 24 Gener de 2007, 21:06:29 »

http://actualidad.terra.es/internacional/articulo/dgt_plantearia_prohibir_manipulacion_navegador_1348411.htm

Roll Eyes
En línia
Pàgines: 1 [2] 3 4 5 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió