Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Els crios i la mare que els va parir... (Llegit 547 vegades)
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6864
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
A mi també em van fer malbé l´estació uns crios, bé, eren força grans (15-17 anys), l´estació de Girona-Narcís Xifra, m´hi van tirar pedres moltes vegades l´any 1999, sort que uns altres crios me l´arreglaven. I ara aquesta estació la tinc a casa meva, ben arreglada.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3309

|
Collé, tot un hacker...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22010

Nova Zodiac
|
Fes-ti un nus al teu "ubuntu"
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Frank242
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 107

Chirivella (L'Horta Sud) - Valencia
|
Prova a vore si aço t'arregla l'empastrada que t'han fet els nanos.
Ves a Mi PC -> Herramientas -> Opciones de carpeta i en la ficha "Tipos de archivo" afegixes l'extensio exe fent click en Nova, Poses EXE i tria mes baix l'opcio "Aplicacion" i per als enllaços .lnk fes el mateix pero tria "Acceso Directo".
Ah i despres de fer aço passa el antivirus, que igual aixo t'ho ha fet algun "animalet" que sol habitar en Mierdows.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3643

Doncs això...!
|
Resulta que he enxampat al petit de 2 anys tocant el pc, no sé que collons ha tocat. La qüestió és que no puc restaurar el sistema, no em reconeix els arxius .exe, ni els .lnk, ni la mare que els va parir. Vaig a veure si puc d'alguna forma montar el dvd de l'ubuntu i li fotre foc al equispé dels nasos...
Amb 2 anyets i destrossant PC's... apunten maneres...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|
|
|
|