Pàgines: 1 2 3 [4]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Cap d'any muntanyenc; 1er picatxo del 2007 !! (Llegit 1164 vegades)
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13010

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
A mí no em marejeu que he pair el llumantu, el macallan, el cava torelló... i si puc fotré un polvo (no sé si amb la dona o el gos de la veina ) tindré les cames tremolant jeejjejeejejeje
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6873
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Jo no surto a la nit de Cap d´Any, per tant puc venir amb vosaltres, sempre que funcionin els trens .
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
I és que haig de celebrar que deixo la feina i començo el doctorat de climatologia el novembre vinent!!!! Tants anys treballant de lo mateix, amb un sou tan baix, ja comença a ser hora que comenci a pensar en el futur!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34326

|
Enhorabona Gerard per la teva decisió !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
Al final això que en diriem en castellà "Ha quedado en agua de borrajas" aquest cap d´any muntanyenc, algú s´anima, apart d´en Jordi i jo?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34326

|
Això s'haurà de suspendre, pq m'han fotut plan pel dia 1 al migdia, grrr ... a les 12 haig d'estar a Igualada.
Deixem-ho córrer.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Tiger