Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
8 Octubre de 2008, 04:19:19
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Linux i la mare que el va parir
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ... 15 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Linux i la mare que el va parir  (Llegit 3303 vegades)
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 12996

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD

Re: Linux i la mare que el va parir
« Resposta #40 en: 20 Desembre de 2006, 20:14:46 »

Després de cremar-me les celles per internet, ja tinc les unitats montades. He pogut comprovar que de linux, ubuntu i tota la pesca ha xarxa és ben plena....
A reventar..... google+linux és brutal ¡¡¡
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11363

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #41 en: 21 Desembre de 2006, 08:06:18 »

Jo vaig fent i trobant problemes, suposo que fàcils als que en sabeu, però jo porto un hora i mitja intentant fer anar el apache+mysql. L'apache el tinc instalat, ja que quan faig http://localhost, em surt la pantalleta del apache

If you can see this, it means that the installation of the Apache web server software on this system was successful. You may now add content to this directory and replace this page.
Seeing this instead of the website you expected?

This page is here because the site administrator has changed the configuration of this web server. Please contact the person responsible for maintaining this server with questions. The Apache Software Foundation, which wrote the web server software this site administrator is using, has nothing to do with maintaining this site and cannot help resolve configuration issues.

The Apache documentation has been included with this distribution.

You are free to use the image below on an Apache-powered web server. Thanks for using Apache!

Llavors seguint les instruccions que he trobat a: http://www.guia-ubuntu.org/index.php/Servidor_web, he continuat amb el php5 i el mysql.
Al ficar: http://localhost/phpmyadmin/, em demana user i pass, fico el que ve per defecte: root i sense contrasenya, i em surt el error 2002 (#2002 - El servidor no respon (o el sòcol del servidor local MySQL no està configurat correctament)
Vaig al Google i trobo això: http://www.ubuntu-es.org/index.php?q=node/19594, comprovo si tinc el mysql-server instalat i segons l'aplicació Adept que porta el Ubuntu, veig que si, i a partir d'aquí ja no sé que fer més...Si algú és tan amable  Undecided

Moltes gràcies,
Lluís

P.D.: que dur que és ser linuxero 
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
Met.Txin
Cumulus

Missatges: 113

« Resposta #42 en: 21 Desembre de 2006, 09:42:44 »

Yo desde que me instalé Ubuntu en el portátil, el que más uso, estoy como un niño con zapatos nuevos, ni un solo problema, todo alegrías. He decidido no volver a piratear windows después de leer sobre el Vista (parece hecho por paranoicos), ya solo me queda deshacerme del X-P  de la estación, aunque eso va a ser más duro, quedará por el momento en el rincón de barbie fea. Esto me recuerda a cuando abandoné el MSDOS, se quedó de muñeca fea pero siempre a mano por si las moscas.

A la tercera la vencida, esta es la tercera vez que me escapo a Linux, creo que para quedarme.

Jo desprès de fotrem cops de cap amb la pared  Angry i amb l'ajuda d'un molt bon amic, paciència i perl vaig fer anar la oregon amb linux i servir dades a meteoclimatic)

Com base faig servir el software d'aquest senyor :

http://azug.minpet.unibas.ch/~lukas/wmr918/index.html

Salut

Algun día me pondré a ello, los años me hacen lento de reflejos , algún día me pondré a ello, por ahora será la Barbie quien dé la temperatura.

Salut!

-edito el mensaje porque después de leerlo me he dado cuenta de que no solo soy más lento, también chocheo, he repetido dos veces la misma frase 
En línia
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #43 en: 21 Desembre de 2006, 15:34:39 »

Adept és un gestor grafic per instal-lar els programes, ultimament en sento bones crítiques, bona senyal...

Altra opció es fer instal-lació de paquets (programes, soft o com li volgueu dir) des de la consola, amb el famós  apt-get install nomdelpaquet

Les dues opcions són vàlides, fes anar com et sentis més còmode, encara que ja et dic que pel google la majoría de tutorials veuràs que s'expliquen en mode consola, és important qe t'hi familiaritzis una miqueta o et perdràs Tongue

Que vols fer, crear una base de dades ??

obre la consola i prova de teclejar això:

mysqladmin create nombasedades -u root -ppassword

Si no vol bacallà.. posa-hi sudo al davant:

sudo mysqladmin create nombasedades -u root -ppassword

Crec que el comando era així... que algú rectifiqui si no és, plis Tongue

En vermell ho poses al teu gust i que ho recordis, posa com a password el que ja tens com a administrador, si no et fotràs la cigala un lío a la llarga.... Grin
En línia

Cambrils (Tarragona)
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #44 en: 22 Desembre de 2006, 19:18:37 »

Ara estic amb el win un altre cop, ja que el ubuntu m'ha deixat sense connexió, no sé per què. Vaig un ping al router i tot correcte, puc veure l'altre pc que tinc en xarxa, però ni el firefox ni el konqueror poden conectar-se a internet
En línia

Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #45 en: 22 Desembre de 2006, 20:13:33 »

Reinicia le router, desconecta'l de l'electricitat 10 o 15 segons i torna a iniciar-lo.

També potser que hagis tocat algo de la xarxa, i s'hagi fotut la pitxa un lío....

sudo nano /etc/network/interfaces

Pega aquí a veure que hi tens posat.  Wink
En línia

Cambrils (Tarragona)
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #46 en: 22 Desembre de 2006, 20:34:08 »

Reinicia le router, desconecta'l de l'electricitat 10 o 15 segons i torna a iniciar-lo.

També potser que hagis tocat algo de la xarxa, i s'hagi fotut la pitxa un lío....

sudo nano /etc/network/interfaces

Pega aquí a veure que hi tens posat.  Wink

ja està arreglat, era el dhcp o com cony es digui
En línia

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #47 en: 23 Desembre de 2006, 07:59:03 »

Joder 

ara no hi ha forma d'entrar al phpmyadmin, el vaig instalar i tota la pesca, li vaig ficar un pass al root i ara no el reconeix. Ja no sé que fer més.
He editat el config.inc.php, he ficat com a user "root" i el pass en blanc, res...he ficat un pass, ho torno a provar i res.
He provat de desinstalar-ho, però em surt un error i no em deixa...algún alma caritativa  Cry Cry

P.D.: és molt dur ser linuxero
En línia

Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9990

« Resposta #48 en: 23 Desembre de 2006, 11:33:37 »

Obre la consola i escriu "mysql", a veure què surt. Si deixa entrar, és que no tens cap usuari ni contrasenya donat. Si no deixa:
mysql -u root -p
Et demanarà la contrasenya. Si es nega a acceptar-la és que no recordes quina vas posar Tongue O et vas equivocar al posar-la Wink

Només podràs desinstalar mysql, esborrar les bases de dades i tornar a instalar per recrear-les...
En línia

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #49 en: 23 Desembre de 2006, 12:21:57 »

Obre la consola i escriu "mysql", a veure què surt. Si deixa entrar, és que no tens cap usuari ni contrasenya donat. Si no deixa:
mysql -u root -p
Et demanarà la contrasenya. Si es nega a acceptar-la és que no recordes quina vas posar Tongue O et vas equivocar al posar-la Wink

Només podràs desinstalar mysql, esborrar les bases de dades i tornar a instalar per recrear-les...

He provat en les posibles contrasenyes i res...

lluis@ubuntu:~$ mysql -u root -p
Enter password:
ERROR 1045 (28000): Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO)
Enter password:
ERROR 1045 (28000): Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: YES)
Enter password:
ERROR 1045 (28000): Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: YES)
lluis@ubuntu:~$ mysql -u lluis -p
Enter password:
ERROR 1045 (28000): Access denied for user 'lluis'@'localhost' (using password: NO)
Enter password:
ERROR 1045 (28000): Access denied for user 'lluis'@'localhost' (using password: YES)
Enter password:
ERROR 1045 (28000): Access denied for user 'lluis'@'localhost' (using password: YES)
lluis@ubuntu:~$
En línia

Pàgines: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ... 15 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió