Pàgines: [1] 2 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: Torreta del Cadí (Llegit 487 vegades)
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34257

|
Ueps !!!
Quin pasote tiu !!
Que guapes ... 
I amb un metre de neu encara serien millors ... la zona amb molta neu és tremenda.
Molt guapes les del Pedraforca i Monserrat 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 724
|
A mi si que m'han agradat, les fotos!!!
què és això de pujar un cim amb neu amb sabatilles de treking??? Apa que si t'arribes a trobar alguna placa de gel... 
salut ibones ascensions!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2429

Ibón de Plan, per perdre-s’hi
|
Moltes gràcies a tots plegats  el calçat que duia no eren sabatilles, son unes botes Salomon curtes amb goretex i sola amb no se que de contact grip ( collonades ), que son les que porto normalment al treball, però està clar que es insuficient per fer muntanya i com be diu Montgros si rellisco amb una placa de gel tururut violes 
m'hauré de plantejar equip mes tècnic si vull continuar fen cosetes d'aquestes i la veritat que ja m'ha picat el cuquet 
reconec que el ascens que vaig fer es una mariconada per gent que estant acostumats a fer muntanyisme, però per mi va ser com fer un tres mil, i estic la mar de content 
ahir mentre pujava sols feia que pensar amb les cabres de la gent del fòrum com ara la Low, Meteocoll, Montgros i molts altres que fan alpinisme del bo i de quins pebrots han de tenir per fer les gestes que fan, ara entenc millor el seu esforç  un dia quan estigui mes preparat ja m’agradaria fer una sortida d'aquestes que feu
i amb qui vaig pensar molt en especial va ser amb el company Piolet ( en algun moment maleint-li els ossos ) quins ous per pujar per les canals nen  gràcies a ell vaig fer aquest ascens doncs últimament m’animat a anar a el Cadí que ell tant be coneix i m'ha fet agafar la il•lusió de fer muntanya no sabia que ahir era el teu aniversari i aprofito l'ocasió per dedicar-te el meu primer cim 
moltes gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13647

|
Passada de report Risi
Brutals aquestes parets i canals que miren al nord... i les fotos que miren avall són... 
M'ha encantat veure-ho d'aprop, ja que sempre quan vaig a Andorra, i abans d'arribar a la Seu, passo per Martinet, el pont de Bar... i em quedo bocabadat mirant els penyasegats.
enhorabona noi,

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
altasegarra
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3753

|
osti, la mítica pista d'Adraen al cadí. És molt guapa, encara que el primer tros, fins que no arribes a la carena, es fa molt pesat (allà on el camí va fent corbes a dreta i esquerra i puja bastant pla, no s'acaba mai!)
Quina vista! Abans es podia pujar fins dalt el Cadí en vehicle, fins que no hi van posar la barrera que tanca el camí a mitja pujada. És dels llocs que he passat més por a la meva vida, no aconseguia obrir la porta del 4x4 de la ventada que fotia a dalt a la carena, just on s'acaba la pista 
Noi, quina canya! Felicitats!
|
|
|
|
|
En línia
|
Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires
Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3 4
|
|
|
|
|