Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Transecte ahir a Girona (Llegit 103 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 6875
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Ahir amb el meu nou sensor de temperatura i humitat vaig fer un transecte a peu per Girona i Salt, 16 km, des de les 18,50 ores fins a les 21,45 hores. Aquí donaré un resum: Temperatura màxima:7,6º Pare Claret (Girona, Eixample), 19,45 hores Temperatura mínima: -2,3º Deveses de Salt (21,15 hores), 0º a la vall de Sant Daniel, 19,15 hores Humitat màxima:93 % (Barri Vell de Girona, C/ Argenteria), 90 % Deveses de Salt Humitat mínima:66 % Salt (C/Francesc Macià-Pg. Països Catalans) Illa de calor:8,9º (19,45 hores) Illa de sequedat:27 %
És curiós que fes més humitat al Barri Vell amb 5,7º al C/ Argenteria que a Sant Daniel amb 0º (85 , normalment amb més fred fa més humitat. Això deu ser per la proximitat del Barri Vell al riu Onyar, en canvi només atravessar el riu Onyar em baixa la humitat un 10 %, a la part nova de Girona fa molta menys humitat que al Barri Vell (75 % al carrer Pare Claret). La illa de calor fou molt intensa, 8,9º. Salutacions.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3933

|
Molt interessant i curiós Gerard. Trobo curiós la illa de calor tan bèstia que teniu a Girona, suposo que són coses de la inversió tèrmica.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala