Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Els crios i la mare que els va parir... (Llegit 529 vegades)
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12874

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Otia el meu de 19 mesos li fot mà al mac també .... però com que està blindat a l'usuari.. no passa res
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9541
|
Juer... Yo el portátil no se lo dejo tocar a nadie Muchos años de información meteo recopilados en él como para que lo manejen dedos inexpertos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Ahí te doy la razón, Gale...
Para manejar según qué cosas, como unos dedos expertos no hay nada... y claro... según qué cosas es mejor no dejarlas a otros... ni con dedos expertos ni si ellos...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11089

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Prova a vore si aço t'arregla l'empastrada que t'han fet els nanos.
Ves a Mi PC -> Herramientas -> Opciones de carpeta i en la ficha "Tipos de archivo" afegixes l'extensio exe fent click en Nova, Poses EXE i tria mes baix l'opcio "Aplicacion" i per als enllaços .lnk fes el mateix pero tria "Acceso Directo".
Ah i despres de fer aço passa el antivirus, que igual aixo t'ho ha fet algun "animalet" que sol habitar en Mierdows.
He pogut arreglar els .lnk, però els .exe no. He fet el que m'has dit, ho he provat fent l'associació amb .exe i amb exe sol, però no m'obre els programes...segueixo investigant Lluis, digam "torracollons" pero, has provat EXE, un cop les majúscules em varen jugar una mala pasada he provat amb majúscules, minuscules, amb punt, sense...res de res
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
|