Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Per cert (Llegit 314 vegades)
|
|
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2723

tardor al bisaura
|
Una pregunta; de bon rotllo eh! Això tamè perjudica seriamen la salut?
La pregunta va en serio.
Si i molt, a més de les radiacions de tot tipus, la qualitat de l'agua que tenim... es veritat l'aigua que bebia a sants tenia molt mes clor que a la d'aqui , o sigui l'aigua de l'arboç es molt mes bona i pura No només el sabor, sino tots els seus components. Jo que tinc casa a cunit, i l'agua és de l'ebre, es nota i molt el canvi. no sé si és la mateixa que la de l'arboç..  si es la mateixa...vaig anar fa 2 anys a les instalacions d'aigues de tarragona a l'ampolla(es el lloc on depuren l'aigua) i ens van dir que un tub que ve de l'ebre avasteix d'aigua tota tarragona i la part sud de barna. Ok gràcies. No sé si algú consumirà aigua del Foix, però crec que aquesta encara està pitjo que la del Llobregat...
|
|
|
|
|
En línia
|
hospitalet de llobregat, barri de sant josep **tota la terra que el meu cor estima, des d'aci es veu en serres onejar**  pirineu oriental
|
|
|
arbosenc
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4177

DOS, EL CRUSAITOO
|
Una pregunta; de bon rotllo eh! Això tamè perjudica seriamen la salut?
La pregunta va en serio.
Si i molt, a més de les radiacions de tot tipus, la qualitat de l'agua que tenim... es veritat l'aigua que bebia a sants tenia molt mes clor que a la d'aqui , o sigui l'aigua de l'arboç es molt mes bona i pura No només el sabor, sino tots els seus components. Jo que tinc casa a cunit, i l'agua és de l'ebre, es nota i molt el canvi. no sé si és la mateixa que la de l'arboç..  si es la mateixa...vaig anar fa 2 anys a les instalacions d'aigues de tarragona a l'ampolla(es el lloc on depuren l'aigua) i ens van dir que un tub que ve de l'ebre avasteix d'aigua tota tarragona i la part sud de barna. Ok gràcies. No sé si algú consumirà aigua del Foix, però crec que aquesta encara està pitjo que la del Llobregat... si , la gent que viuen a vore del panta , utilitzen l'aigua per regar les plantes Aixo si qui begues aigua la palma a l'acte
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|