Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
21 Novembre de 2008, 12:54:42
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Per cert
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Per cert  (Llegit 314 vegades)
arbosenc
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 4177

DOS, EL CRUSAITOO

Re: Per cert
« Resposta #10 en: 3 Gener de 2007, 23:36:45 »

Una pregunta; de bon rotllo eh!
Això tamè perjudica seriamen la salut?

La pregunta va en serio.

Si i molt, a més de les radiacions de tot tipus, la qualitat de l'agua que tenim...
es veritat l'aigua que bebia a sants tenia molt mes clor que a la d'aqui , o sigui l'aigua de l'arboç es molt mes bona i pura

No només el sabor, sino tots els seus components. Jo que tinc casa a cunit, i l'agua és de l'ebre, es nota i molt el canvi. no sé si és la mateixa que la de l'arboç..  Huh
si es la mateixa...vaig anar fa 2 anys a les instalacions d'aigues de tarragona a l'ampolla(es el lloc on depuren l'aigua) i ens van dir que un tub que ve de l'ebre avasteix d'aigua tota tarragona i la part sud de barna.
En línia

Els de l'ARBOÇ saludem aixins--->

Nunca predijieron que el 2008 fuera el año del diluvio, 516.5mm a 29 DE OCTUBRE,,,y lo que queda...

torreneules
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2723

tardor al bisaura

« Resposta #11 en: 3 Gener de 2007, 23:38:21 »

La pregunta va en serio.

Si i molt, a més de les radiacions de tot tipus, la qualitat de l'agua que tenim...
es veritat l'aigua que bebia a sants tenia molt mes clor que a la d'aqui , o sigui l'aigua de l'arboç es molt mes bona i pura

No només el sabor, sino tots els seus components. Jo que tinc casa a cunit, i l'agua és de l'ebre, es nota i molt el canvi. no sé si és la mateixa que la de l'arboç..  Huh
si es la mateixa...vaig anar fa 2 anys a les instalacions d'aigues de tarragona a l'ampolla(es el lloc on depuren l'aigua) i ens van dir que un tub que ve de l'ebre avasteix d'aigua tota tarragona i la part sud de barna.

Ok gràcies. No sé si algú consumirà aigua del Foix, però crec que aquesta encara està pitjo que la del Llobregat...
En línia

hospitalet de llobregat, barri de sant josep

**tota la terra que el meu cor estima,
des d'aci es veu en serres onejar**

pirineu oriental
arbosenc
Cumulonimbus Incus

Missatges: 4177

DOS, EL CRUSAITOO

« Resposta #12 en: 3 Gener de 2007, 23:41:35 »

La pregunta va en serio.

Ok gràcies. No sé si algú consumirà aigua del Foix, però crec que aquesta encara està pitjo que la del Llobregat...
si , la gent que viuen a vore del panta , utilitzen l'aigua per regar les plantes
Aixo si qui begues aigua la palma a l'acte
En línia

Els de l'ARBOÇ saludem aixins--->

Nunca predijieron que el 2008 fuera el año del diluvio, 516.5mm a 29 DE OCTUBRE,,,y lo que queda...

Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió