Autor
|
Tema: Ola de frio? (Llegit 1114 vegades)
|
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6500
|
Que interesante esta situación, pero yo comparandola la puedo comparar con el mes de Enero del presente año, es decir el anticiclón dominando la situación y dandonos esto que por aqui llamamos sol y hielo hoy sin ir mas lejos en Chozas he tenido una minima de -5ºC que por el momento es la más baja de este mes en curso, por otra parte hay que decir que la inversión térmica es muy acusada en los valles de la cuenca del tajo, por ejemplo hoy aranjuez ,apenas 500msnm ha tenido 6 grados negativos solo uno más que navacerrada que ha soportado -7ºC a 1880msnm
asi que casi nada lo de esta situación aunque yo espero que acabe como la del año pasado....¿siberiana? ya veremos...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Sobre
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1927

|
Jo crec que els de la costa teniu mala memoria jajaja És veritat que gener i febrer van tenir temperatures mitjanes molt baixes, però les onades de fred no van ocupar ni de bon tros tot el període:
Temperatures mitjanes
Gener:
Dies 1-23: 8,64ºC Lleugerament càlides Dies 24-31: 3,52ºC Això és una onada de fred Mensual: 7,3ºC
Febrer:
Dies 1-13: 9,15ºC Càlides Dies 14-28: 4,05ºC Això torna a ser una onada de fred Mensual: 6,4ºC
Ara mateix jo tinc una mitjana mensual de 7,4ºC, i per tant similar a la de gener, però amb temperatures molt uniformes i ni de bon tros comparables a les de les onades de fred del passat hivern. Fa fred, molt de fred per ser primers de desembre, però no hi ha (al meu entendre, i restringint-me a l'Empordà) onada de fred.
Un petonet
|
|
|
|
|
En línia
|
Puc semblar un idiota i actuar com un idiota. Però no us deixeu enganyar: sóc realment un idiota
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 19017

Un xic de Tramuntana
|
aqui en este grafico que hago a mano siempre , se ve la evolucion de las temperaturas estas tres semanas de frio , como la temperatura va cayendo de forma considerable a partir de mediados de noviembre
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Imanol
El siempre lluvias....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2349

Aupa Barakaldo!!!
|
Por aquí, no se le puede llamar ola de frío......  Rondamos los 10ºC en las máximas y los 6ºC en las mínimas
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21994

Nova Zodiac
|
Mitjana Desembre 2003------> 9.2
Mitjana Desembre 2004------> 9.0
Mitjana Desembre 2005------> 6.9 (fins avui)
De totes formes hem resisteixo a pensar en l'onada, soc aixi de burro.........tossut!!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21994

Nova Zodiac
|
Que hi vols fer per cert m-agrada mes aquest que el chuchunegue, quins records del Jueves
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|