Autor
|
Tema: Els francesos segueixen donant un hivern mogut... (Llegit 1373 vegades)
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Yo ya no voy a perder más el tiempo, porque lo pierdes, me da igual lo que piense o no
Se rie de nosotros y del foro
Jo si et contestare; jo contesto el que penso sense enriurem de ningù ni del forum; he exposat les meves raons per les quals dubto de les dades, les he explicat, de com han d´esser les dades, de com han de tractarse aquestes estadisticament per esser fidedignes; en fí he dit el que penso manifestant el fet que puc equivocarme al temps que he fet meu el dret que tothom té a dubtar, pero tu Roda repliques violentament acussament d´unes actituts i uns sentiments de rieurem vers els demes amb l´agravant d´implicar tot un forum, en comptes de donar unes raons per les quals creus que hom s´equivoca; podríes haver raonat que aquestes maneres de tractament estadistic no son correctes ì explicar el per que, o bè podries haver aportat mes dades, jo que se....; però no ha estat així i el que fas es acusarme de riurem de tu i de tot un forum, etc etc, la qual cosa es una ofensiva invenciò teva. Només podem esser amics si pensem el mateix?; però es possible pensar diferent sense esser faltat?; es possible un forum de ben entessa amb persones de diferents pensaments convivint?; es necessari que tots pensem el mateix per a una bona convivencia?. De debò que hem resulta del tot incomprensible que algunes questions siguin fins tal punt emocionals que impliquen la caiguda en picat del respecte i la tolerancia. No es pot discrepar, ni contrastar idees, cal tenir les mateixes......en fí nois heus ací que no intervindre pas mes.
Bons reis¡¡¡. A ver si es verdad y dejas de meter mierda en todo lo que tocas...
No hay topic en el que intervengas que no sea para meter mal rollo...
No paras de decir siempre lo mismo y no aportas ni un puto dato, eso sí, tienes los huevos de decir que los que aportan los demás no valen para nada...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19009

Un xic de Tramuntana
|
creo que cuando te lo demostramos , no una , ni dos , ni tres , hasta 5 personas , de que lo que dices no es cierto , y sigues con tus trece ... nos estas tomando por el pito del sereno . se te esta diciendo que en estos años se han batido records de isos negativas en altura , se han aproximado a records de nevadas en el interior , se han registrado muchisimos dias de helada , incluso en mollet  , en todo el pre-litoral , en el interior , y hasta en el litoral , solo te estamos diciendo y demostrando que no es normal ni lo de estos años pasados ni lo de este año . que quieres decir tu por normalidad , lo del 56 , lo del 85 , lo del 54?  puede que yo haya tenido la suerte de no ver grandes nevadas ni grandes frios de pequeño . So Sergi So, lo de que me estas demostrando una y otra vez eso lo diras tu, me das algunos datos y nada mas pero no has demostrado nada en el sentido en que debería entenderse la palabra DEMOSTRAR, demostrar no es MOSTRAR; pero ante todo y para no liarlos; el primer punto es ¿Que hay que DEMOSTRAR?; yo digo que dudo que los años inmediatamente anteriores a este hayan sido excepcionalmente frios o muy por encima de la media como para decir que "estamos mal acostumbrados"; pero muchos afirmais que me equivoco; bien primero hay que dejar bien claro qué afirmais y despues viene el demostrar (si os apetece claro), que no mostrar que es otra cosa. Solo te voy a pedir 2 cosas , que las puedes obtener de los observatorios que tienes en Mollet o si me apuras en Montmeló ,
los dias con minima de menos de 5ºC en el invierno 2004/2005
los dias con minima de menos de 5ºC en el 2001
los dias con maxima de menos de 10ºC en el invierno 2001/2002,2003/2004, 2004/2005 y 2005/2006
dias de helada en los inviernos 2001/2001, 2003/2004,2004/2005 y 2005/2006
despues sacamos datos i veremos ...como dice Esclafit , la situacion de estos años es extrapolable a qualquier punto de calatalunya , lo es a Barcelona y no lo va a ser a Mollet .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
francescm
Estrat

Desconnectat
Missatges: 38
|
com es que ara en aquest topic no surt cap moderador dient que tots els creuments i desqualificacions...no toquen?us recordo senyors que el topic es diu;els francesos segueixen donant teca per aquest hivern....i no te res a veure amb la gran majoria de comentaris que esteu fent...a favor o en contra del abel......
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
esclafit
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3980

Esmolant les eines
|
Ni -62-85-70-71-2001-2005
En la Bisbal de Falset (Priorat) por ejemplo el año con más heladas de la serie de los ultimos 46 años fué 1973 con 146 dias de helada, recordemos que esta a 372 msnm
Como dato: la helada más tardana que hay registrada desde 1960, es un 3 de Junio con 0ºc
 , no està mal, no, nada mal. A Manresa el 1973 es varen medir 137 dies de glaçada a 250msnm collons quin any tú  Si, molts dies de glaçada.... però va ser l´any més sec en molts, molts anys a pràcticament tot Catalunya. Fins i tot molt més que l´any passat, que ja es dir.
|
|
|
|
|
En línia
|
Bràfim ( Alt camp ), Tarragona Període 1983-2006, 542 mm i 15.4ºC anuals 236 msnm, a la zona del prelitoral nord tarragoní
|
|
|
|
|
Abel
El feniquitador - (José Velez)
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1178

|
A ver si es verdad y dejas de meter mierda en todo lo que tocas...
O sea que de ahora en adelante cuestionar, dudar, siempre desde la perspectiva del respeto ajeno, es meter mierda mientras que faltar solo por que no se piensa lo mísmo no lo es. ¡Bravo¡
No paras de decir siempre lo mismo y no aportas ni un puto dato, eso sí, tienes los huevos de decir que los que aportan los demás no valen para nada...
.
Yo digo lo que me da la gana, sin insultar ni faltar el respecto a nadie, como puede comprobarse y aporto argumentos para debatir dejando puertas abiertas a rectificar si lo creo conveniente, y a cambio recibo descalificaciones personales como la tuya, que yo no he hecho, ni me da la gana de hacer a nadie por que creo en el respecto ajeno; te vas superando colega pero dejas bien claro de que palo vas.
Saludos y buena entrada de año.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
francescm
Estrat

Desconnectat
Missatges: 38
|
demano als moderadors...que de la mateixa manera que em van explusar a mi..expulsinnnnnn a certs personatges.
gràcies.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|