Autor
|
Tema: Els francesos segueixen donant un hivern mogut... (Llegit 1560 vegades)
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9687

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
Yo ya no voy a perder más el tiempo, porque lo pierdes, me da igual lo que piense o no
Se rie de nosotros y del foro
mis datos don del SMC faltaria
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9687

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
Herman que es el año con más heladas en Manresa o sabes de algún otro año que lo supere
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Abel
El feniquitador - (José Velez)
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1178

|
Yo ya no voy a perder más el tiempo, porque lo pierdes, me da igual lo que piense o no
Se rie de nosotros y del foro
Jo si et contestare; jo contesto el que penso sense enriurem de ningù ni del forum; he exposat les meves raons per les quals dubto de les dades, les he explicat, de com han d´esser les dades, de com han de tractarse aquestes estadisticament per esser fidedignes; en fí he dit el que penso manifestant el fet que puc equivocarme al temps que he fet meu el dret que tothom té a dubtar, pero tu Roda repliques violentament acussament d´unes actituts i uns sentiments de rieurem vers els demes amb l´agravant d´implicar tot un forum, en comptes de donar unes raons per les quals creus que hom s´equivoca; podríes haver raonat que aquestes maneres de tractament estadistic no son correctes ì explicar el per que, o bè podries haver aportat mes dades, jo que se....; però no ha estat així i el que fas es acusarme de riurem de tu i de tot un forum, etc etc, la qual cosa es una ofensiva invenciò teva.
Només podem esser amics si pensem el mateix?; però es possible pensar diferent sense esser faltat?; es possible un forum de ben entessa amb persones de diferents pensaments convivint?; es necessari que tots pensem el mateix per a una bona convivencia?. De debò que hem resulta del tot incomprensible que algunes questions siguin fins tal punt emocionals que impliquen la caiguda en picat del respecte i la tolerancia. No es pot discrepar, ni contrastar idees, cal tenir les mateixes......en fí nois heus ací que no intervindre pas mes.
Bons reis¡¡¡.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|