Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Hipòtesis sobre el possible "final" a aquesta situació (Llegit 595 vegades)
|
CongestuS
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1403

Saludos desde Castelldefels, Barcelona
|
Primerament dir que, com bé comenten, només es una hipótesis: és allò que penso que és més provable que succeeixi per tal que aquesta situació actual canvii 
Per una altra vanda, donar-vos les gràcies a tots per valorar el meu estudi, m'heu alegrat el dia companys!!
Espero de tot cor que aquesta situació canvii i ens faci retrovar amb un període de seguiment molt més interessant! 
Una abraçada,
Ivan
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
francescm
Estrat

Desconnectat
Missatges: 38
|
Herman Cumulus Congestus
Desconnectat
Missatges: 1133
Re: Hipòtesis sobre el possible "final" a aquesta situació « Resposta #19 en: Avui a les 13:33:13 »
Francesc al meteograma es veu alguna cosa clara....a partir del dia 15 hi pot haver canvis,....només es pot dir això.
Si herman, que passarem de isos de 10-15 graus a isos de 0-5 graus....per mi aixo es una tendencia a una normlitzacio...no a res fora del normal....ni a trencar aquesta agonia de hivern
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
CongestuS
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1403

Saludos desde Castelldefels, Barcelona
|
En cada una de las actualizaciones van lanzando "piedrecitas" al aire, a modo de pequeños síntomas de que la cosa se tiene que ir moviendo a largo plazo, como la que se lanzó en la actualización de esta madrugada....
Comentario a cerca de la actualización de las 00Z ....
Otra actualización de los modelos bastante mala, la verdad.... pero ... sigue habiendo una pieza clave en todo el mecanismo, siempre A LARGO PLAZO, que seguramente condicionará en un futuro, esta roptura de la circulación zona alctual, que es un ANTICICLÓN CANIDENSE/ESTADOUNIDENSE que puede bombear borrascas hacia latitudes inferiores y así, probocar la ondulación e inestabilización del chorro polar...
Por otra parte, encontramos un ENORME INCONVENIENTE: No existe el anticiclón de Groenlandia ....
Entonces, pues, a saber como leches termina esta situación .... 
Ahora solo puedo manejarme con mapas a largo plazo, y jugar con hipótesis ... Poca cosa más. Disculparéis la falta de fundamentos 
Saludos!
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19688

Un xic de Tramuntana
|
esa descarga fria bestial en el atlantico , es la esperanza , se ve que el anticiclón se irá muy al oeste , promoviendo que esa masa fria tome direccion N S
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
francescm
Estrat

Desconnectat
|
demasiado al oeste esta el anticiclon creo yo..esa descarga fria tan al oeste solo puede generar borrascas en el altalntico..con vientos del suroeste en catalunya..como mucho noroeste...tendria que evolucionar todo mas al este y entonces si tendriamos una nortada de cohones.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
francescm
Estrat

Desconnectat
|
la meva hipotesi es que tot te una final...pero quan?cada cop estic mes convencut.....que aquest any no tenim hivern.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|